نویسنده: مهدی شهیدی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

انتشار قسمت دوم مجموعه بتمن Telltale بر روی iOS

استودیوی Telltale با انتشار تریلری قسمت دوم بازی Batman را برای iOS معرفی کرد.

در اقدامی عجیب و بدون اطلاع قبلی، Telltale نسخه iOS بازی Batman را با قسمت دوم آن به روزرسانی کرد. قسمت دوم بازی بتمن به نام Children of Arkham بر روی میراث خانواده وین و اسرار بروس وین تمرکز می‌کند. پیش‌تر بروزرسانی‌ای برای حل مشکلات فنی بازی نیز منتشر شده بود که بعید نیست برای بهبود بازی برای اجرای این اپیزود بوده باشد.

نسخه iOS بتمن از برنامه زمانی انتشار نسخه‌های کنسول و پی‌سی کمی عقب مانده بود که با انتشار این فصل از بازی به آن‌ها رسید اما نسخه اندروید بازی هنوز عرضه نشده و کاربران این سیستم عامل باید مدت بیشتری منتظر بمانند. با انتشار این فصل پیش از عرضه اپیزود سوم می‌توان امیدوار بود که بخش‌های بعدی این بازی در یک زمان منتشر می‌شوند.

زومجی در بررسی خود از قسمت دوم Batman: The Telltale Series نمره‌ی خوب ۸.۵ را به داده و در نتیجه‌گیری خود آورده است:

«فرزندان آرکام» به‌عنوان اپیزود دوم بازی Batman: The Telltale Series عملکرد خوب و مناسبی را از خود به جای گذاشته است. اگر مشکلات مربوط به افت فریم بازی را که بعضا در بعضی از صحنه‌ها واقعا آزار دهندست جدا کنیم، می‌توان گفت بتمن ساخته تل‌تیل یکی از بهترین ساخته‌های این چند وقته اخیر این استودیو است. همچنین داستان بازی و تعامل شخصیت‌ها به گونه‌ای انتخاب شده که مدام دوست دارید آینده این ارتباط‌ها را مشاهده کنید.

|


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده