نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه ۱۵ دلاری Rainbow Six Siege منتشر شد

نسخه استارتر ۱۵ دلاری Rainbow Six Siege برروی استیم و Uplay عرضه شد.

مدتی پیش بود که Ubisoft اعلام کرده بود که قصد دارد دوباره نسخه ۱۵ دلاری از بازی Rainbow Six Siege را عرضه کند. این بازی روز گذشته برروی استیم عرضه شد. این نسخه از بازی Starter Edition نام دارد و برای مدت محدودی برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

با خرید این نسخه از بازی، گیمرها به چهار اپراتور بازی دسترسی پیدا می‌کنند. دو تای اول این اپراتورها از بین روک، اسلج، اش، فیوز، میوت و اسموک به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند. بازیکنان نسخه استارتر بازی نیز ۶۰۰ اعتبار درون بازی دریافت خواهند کرد. تمام حالت‌ها، نقشه‌ها و اسلحه‌های نسخه اصلی بازی نیز در این نسخه استارتر وجود دارند. 

برای آزاد کردن ۱۶ اپراتور دیگر بازی، گیمرها باید مقداری اعتبار درون بازی خرج کنند. قیمت این اپراتورها نسبت به نسخه کامل بازی، گران‌تر است. بنا به ادعای یوبیسافت، با ۱۵ ساعت بازی می‌توانید یکی از اپراتورها را آزاد کنید. با این حال اپراتورهایی که پس از عرضه بازی برای بازی منتشر شده‌اند، در هر دو نسخه از بازی قیمتی یکسان دارند. 

نسخه استارتر بازی Rainbow Six Siege به مدت دو هفته برروی استیم و Uplay در دسترس قرار خواهد گرفت. این دومین باری است که این نسخه از بازی برای فروش قرار گرفته است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده