// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

Paladins بازی شوتر شبیه به Overwatch برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود

طبق اعلام کمپانی های-رز، بازی Paladins برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

Paladins، تازه‌ترین ساخته استودیوهای های-رِز (Hi-Rez Studios) راهی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد شد. به دنبال انتشار نسخه دسترسی زودهنگام (early access) این بازی برروی خدمات استیم از اوایل ماه جاری، های-رز اکنون رسما با معرفی نسخه کنسولی این بازی شوتر، از آغاز ثبت نام برای شرکت در بتای این بازی برروی هر دو پلتفرم خبر داده است. هرچند هنوز تاریخ رسمی آغاز بتا اعلام نشده، با این حال، با توجه به شنیده‌ها از گزارش انتشار بازی، صاحبان هر دو کنسول سونی و مایکروسافت «بزودی» قادر به تجربه این بازی خواهند بود. برای ثبت نام جهت شرکت در نسخه بتای پلی‌استیشن 4 از این درگاه سایت رسمی Paladins و برای شرکت در نسخه‌ بتای ایکس‌باکس وان از این لینک اقدام کنید.

های-رز مصرانه اعلام کرده است که Paladins برروی هر دو سیستم به خوبی تنظیم خواهد شد:

[بازی] از روز اول با تفکر انتشار برروی کنسول، توسعه یافته است. برای اطمینان از احساس درست علاقمندان به بازی‌های شوتر برروی کنسول، طرح کنترل توسط بازیکنان نام‌آشنای کنسول جلا داده شده است.

دسترسی به نسخه رایانه‌های شخصی برروی استیم برای همگان رایگان است. در حالی که یک نسخه ۲۰ دلاری با نام فاندر پک (Founder Pack) برای علاقمندان در دسترس قرار داد. این بازی در حال حاضر نیز موفقیت خود را به رخ می‌کشد. طبق اعلام های-رز، این بازی موفق شده تا تنها در ۱۰ روز نخست آغاز دسترسی زودهنگام، نظر بیش از یک میلیون بازیکن را به سوی خود جلب کند. این یکی از دلایل اصلی قرارگیری نام Paladins در فهرست بیشترین بازیکنان آنلاین در استیم است.

Paladins بازی شوتر مبتنی بر کار گروهی کمپانی های-رز، به بازیکنان اجازه انتخاب شخصیت‌های مختلف و هر یک با توانایی‌های ویژه را می‌دهد که از این جهت یادآور ویژگی‌های قهرمان‌ها در مقایسه با Overwatch، ساخته بلیزارد است. به دنبال معرفی رسمی این بازی و شباهت‌های برخی از ویژگی‌ها و قهرمان‌ها به Overwatch، بسیاری اتهاماتی مبنی بر تقلید های-رز از ساخته بلیزارد را مطرح کردند. هرچند های-رز در نهایت با انتشار یک بیانیه در مقام دفاع از ساخته خود برآمد. تاد هریس، مدیر ارشد عملیات های-رز در متن بیانیه با اشاره به بازی Global Agenda، ساخته قبلی خود، از الهام این بازی از Team Fortress 2، بازی شوتر هیرو محور ساخته ولو خبر داده بود. هریس همچنین با اشاره به انتشار اولین بتای محدود بازی Paladins در سال گذشته، از انتشار این بازی قبل از Overwatch خبر داده بود. استودیوی های-رز، پیش از این نیز بازی Smite را منتشر کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده