نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

Gears of War 4 در روز عرضه یک بروزرسانی بزرگ دریافت خواهد کرد

بروزرسانی روز نخست بازی Gears of War 4 مخصوص کسانی است که نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرده‌اند.

پری‌لود (دانلود دیتای بازی پیش از انتشار رسمی) بازی Gears of War 4 به صورت رسمی آغاز شده است. با این حال کسانی که نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرده‌اند، در روز عرضه بازی باید یک بروزرسانی را دانلود کنند. 

این خبر را راد فرگوسن، در توییتر در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرد. وی در طی این پاسخ گفت که نسخه دیجیتالی بازی در روز اول انتشار، هیچ بروزرسانی‌ای دریافت نخواهد کرد و نسخه ۵۴/۶ گیگبایتی بازی که هم‌اکنون برای پری‌لود در دسترس قرار گرفته است، شامل این پچ است. وی افزود کسانی که نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرده‌اند، باید در حدود ۱۱ گیگابایت به عنوان بروزرسانی روز اول دانلود کنند. وی جزئیات این بروزرسانی را اعلام نکرد.

اگر شما بازی را پیش‌خرید کرده باشید، هم‌اکنون می‌توانید آن را برروی رایانه‌ شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان خود پری‌لود کنید. حجم نسخه رایانه شخصی بازی،‌ ۸۰ گیگابایت است. بازی Gears of War 4 از آن دست از بازی‌هایی است که از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به این صورت است که اگر شما بازی را به صورت دیجیتالی برروی یکی از پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان یا رایانه‌ شخصی خریداری کنید،‌ می‌توانید آن را به صورت رایگان برروی پلتفرم دیگر تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده