// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

Overwatch محبوبترین بازی توئیچ در سال ۲۰۱۶ شد

طبق تازه‌ترین آمار سایت توئیچ، مخاطبین عاشق تماشای Overwatch برروی این سرویس استریم هستند.

مسئولین سرویس استریم توئیچ امروز در جریان سخنرانی اصلی رویداد توئیچ‌کان (TwitchCon) در شهر سن دیگو، اعلام کردند که بازی Overwatch‌ محبوب‌ترین بازی منتشر شده در سال ۲۰۱۶ برروی این سایت بوده است. این بدان معنی است که Overwatch توانسته با سبقت از سایر رقبا بیشترین بینندگان را نسبت به سایر بازی‌های ویدیویی در سال جاری میلادی داشته باشد. شما می‌توانید در تصویر پایین سایر بازی‌های محبوب در سال ۲۰۱۶ را نظیر World of Warcraft: Legion و Destiny: Rise of Iron مشاهده کنید.

Twtich Overwatch 2016

قرار گرفتن Overwatch در بالاترین جایگاه موضوعی تعجب‌آور نیست. با توجه به اعلام بلیزارد این بازی شوتر تیراندازی که در ماه می سال جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده، توانسته تا ماه آگوست ۱۵ میلیون بازیکن را به سوی خود جلب کند. با توجه به آغاز بیشتر رقابت‌های قهرمانی برای بازی اورواچ، این موضوع برای توئیچ دارای اهمیت بسیاری است. زیرا بسیاری از مخاطبین علاقمند به تماشای زنده رقابت‌ها هستند.

سایر بازی‌های حاضر در این فهرست نیز هر یک در طیف و سبک متفاوتی از بازی‌های ویدیویی طبقه بندی می‌شوند. در جایگاه دوم شاهد حضور بازی نقش آفرینی آنلاین World of Warcraft: Legion هستیم، در حالی که در جایگاه سومی بازی شوتر اول شخص و سوم شخص Destiny: Rise of Iron و The Division قرار دارند. در جایگاه‌های بعدی در کنار بازی مستقل Stardew Valley ما حتی شاهد حضور Clash Royale، بازی کارتی ویژه گوشی‌های همراه هستیم.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده