نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

آشنایی با ویژگی های کنسول NES Classic Edition

اگر می‌خواهید بدانید کنسول NES Classic Edition نینتندو چه ویژگی‌هایی دارد،‌ ویدیو رسمی جدید منتشر شده را تماشا کنید.

مدتی پیش بود که نینتندو اعلام کرد که قصد دارد یک نسخه جدید و کوچک از کنسول محبوب و کلاسیک خود یعنی NES را به بازار عرضه کند. این کنسول NES Classic Edition نام دارد و در حالیکه در حال نزدیک شدن به زمان عرضه آن هستیم، Nintendo با انتشار تریلری ویژگی‌های این کنسول را نشان داد. 

این کنسول جدید، دارای سه حالت نمایش مختلف است. اولین حالت، حالت کلاسیک ۴ به ۳ است. حالت دیگر، حالتی است که ما را به یاد تلویزیون‌های قدیمی می‌اندازد و حالت سوم که با نام Pixel Perfect شناخته می‌شود، بازی را در صفحه‌ای با نسبت یک به یک (مربع) اجرا می‌کند. بنا به ادعای نینتندو، این کنسول بازی‌ها را می‌تواند دقیقا مانند آنچه که طراحی شده بودند نشان دهند.

راهنماهای هر ۳۰ بازی این کنسول نیز، توسط یک کد QR درون کنسول گنجانده شده‌اند و کاربر با اسکن این کدها می‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند. هر کدام از این ۳۰ بازی، به شما این امکان را می‌دهد که در ۵ نقطه مختلف، بازی را ذخیره کنید. برای دسترسی به این بخش،‌ باید از دکمه‌های تعبیه شده برروی کنسول استفاده کنید:

|

این کنسول،‌ در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ نوامبر) و با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد. در انتها نیز می‌توانید اسکرین‌شات‌هایی از این کنسول را مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده