نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

مدیر عامل یوبیسافت: نینتندو با NX به رقابت کنسول ها باز خواهد گشت

ایو گیلمو، مدیر عامل Ubisoft اعتقاد دارد نینتندو با کنسول NX به رقابت بین کنسول‌ها باز خواهد گشت.

هنوز اطلاعات زیادی از کنسول مرموز جدید نینتندو با نام رمز نینتندو NX در دسترس نیست و با اینکه این کنسول قرار است در نیمه اول سال آینده میلادی عرضه شود، Nintendo مشخصات آن را اعلام نکرده است. حال مدیرعامل یوبیسافت اعتقاد دارد که پس از عملکرد نچندان خوب Wii U، نینتندو با NX می‌تواند به رقابت بین کنسول‌ها باز گردد. گیلمو در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران برگزار کرد، این سخنان را بر زبان آورد:

به نظر من، این شرکت ژاپنی با کنسول نینتندو NX می‌تواند به رقابت بین کنسول‌ها بازگردد.

این اولین باری نیست که گیلمو نظر خود را درباره NX اعلام کرده است و از آن تعریف کرده است. پیش از این نیز گیلمو گفته بود که آنها از این کنسول پشتیبانی خواهند کرد و افزوده بود که کنسول جدید نینتندو، برای استفاده بسیار راحت است و تجربه‌های متفاوتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. 

کنسول Wii U شرکت نینتندو، اصلا مطابق انتظارات عمل نکرد و از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۲ تا به حال، فقط موفق شده که ۱۳/۰۲ میلیون دستگاه به فروش برساند. کنسول Wii، توانسته بود به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه برسد. گیلمو، چندی پیش نیز اعلام کرده بود که این کنسول، یک روش جدیدی را اتخاذ کرده است:

کنسول جدید نینتندو، یک دستگاه فوق‌العاده است و روش جدیدی را در پیش گرفته است. این کنسول، واقعا «نینتندو» است و آنها توانسته‌اند یک محصول کاملا جدید و جالب را بسازند. ما خیلی این کنسول را دوست داریم.

تا به حال، عرضه بازی Just Dance 2017 توسط یوبیسافت برای این کنسول تایید شده است و آنها در حال کار برروی پروژه‌های دیگری نیز هستند. شایعات بسیار زیادی پیرامون NX مطرح است و بسیاری اعتقاد دارند که این کنسول، یک کنسول خانگی / دستی است. بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که در ماه جاری میلادی (اکتبر)، نینتندو از این کنسول به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده