نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

کارگردان فیلم جنگ ستارگان به ستایش فیلم Warcraft پرداخت

رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: Episode VIII، پس از دیدن فیلم Warcraft به تمجید و ستایش آن پرداخت.

در ماه ژوئن امسال، فیلم وارکرفت (Warcraft) به روی پرده رفت و منتقدان چندان روی خوشی به آن نشان ندادند و این فیلم نمرات متوسط و ضعیفی را از منتقدان دریافت کرد. اما رایان جانسون، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) که به تازگی این فیلم را تماشا کرده است نظر دیگری دارد و از دیدن این فیلم کاملا لذت برده است. جانسون با انتشار توییتی گفت که زمانی که فیلم Warcraft روی پرده بود به علت فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode VIII که در همان زمان در حال انجام بوده است، موفق به دیدن فیلم وارکرفت نشده است. حال که فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده است وی Warcraft را تماشا کرده است و آن را فیلمی باشکوه توصیف کرده است. او در توییتر خود گفته است:

زمانی که ما در فیلمبرداری [فیلم Star Wars: Episode VIII] بودیم، من موفق به دیدن این فیلم [Warcraft] نشدم، اما من اکنون موفق شدم آن را تماشا کنم. Warcraft در صحنه‌های انسانی، احساسی و نبردها بسیار باشکوه است. حتما آن را تماشا کنید.

دانکن جونز، کارگردان فیلم Warcraft، در پاسخ به جانسون گفت خوشحال است که وی از دیدن فیلم او که اقتباسی اکشن از بازی محبوب دنیای بلیزارد است، لذت برده است، او همچنین شوخی نیز با جانسون کرد و گفت که «روند ساخت پروژه کوچک و مستقل چگونه پیش می‌رود؟» فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در عین حال، فیلم بعدی جونز یک فیلم علمی تخیلی با بودجه بسیار کم به نام صامت (Mute) است که داستان یک پیشخدمت لال با بازی الکساندر اسکارشگرد را روایت می‌کند. پل راد دیگر بازیگر این فیلم است که در آن حضور دارد. این فیلم ۱۲ سال پیش توسط جونز تایید شد و سرانجام پس از سال‌ها توسعه، هفته گذشته فیلمبرداری فیلم Mute در شهر برلین آلمان آغاز شد.

در خبری دیگر در رابطه با فیلم Mute، اسکارشگرد در مصاحبه با امپایر تایید کرده است که این فیلم توسط نت‌فلیکس منتشر خواهد شد و در همان زمان به صورت محدود در سینماها اکران می‌شود. فیلم جانوران بدون کشور (Beasts of No Nation) دیگر فیلم نتفلیکس است که یک ماه پس از انتشار آن به صورت استریم، در سینماهای جهان به صورت محدود به روی پرده رفت. 

جونز همچنین پیش از این گفته است که علاقه دارد به مجموعه فیلم‌های Warcraft بازگردد و ایده‌هایی را برای ساخت یک سه گانه از این مجموعه دارد. ساخت قسمت دوم یک فیلم، به موفقیت تجاری فیلم اول بستگی دارد و فیلم Warcraft موفق به فروش ۴۳۰ میلیون دلار سراسر جهان شده است که بیشتر فروش آن در بازارهای بین المللی و کشور چین بوده است که ساخت دنباله این فیلم را تا حد زیادی پیچیده می‌کند و کمی سخت به نظر می‌رسد دنباله‌ای برای این فیلم در نهایت ساخته شود. ماه گذشته نسخه بلوری، دی‌وی‌دی و دیجیتالی فیلم Warcraft منتشر شد. اگرچه فیلم Warcraft با بودجه‌ای معادل ۱۶۰ میلیون دلار ساخته و اکران شد، اما نتایج بررسی‌ها از تبلیغات فیلم نشان می‌داد که فیلم پول زیادی را از دست خواهد داد و سازنده فیلم ضرر زیادی از آن خواهد کرد. با این حال، هنوز هم ممکن است دنباله‌ای برای این فیلم ساخته شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده