نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

آهنگساز افسانه ای بازی Tetris و قسمت هفتم بازی جنگ ستارگان درگذشت

برد فولر، آهنگ‌ساز مشهور و خالق آهنگ‌های فوق‌العاده خاطره انگیز بازی‌هایی چون Tetris, Tetris: Tengan، Star Wars: The Empire Strikes Back و Super Pac Man امروز درگذشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بدون شک اگر از گیمرهای قدیمی باشید، خاطرات بی‌شماری از بازی تتریس دارید. یکی از نکات بسیار خوب بازی علاوه بر گیم‌پلی اعتیادآور، موسیقی زیبای آن بود. متاسفانه امروز، برد فولر، آهنگ‌سازی که وظیفه ساخت آهنگ برای این بازی و بسیاری بازی‌های دیگر قدیمی را داشت،‌ درگذشت. وی در سال ۱۹۸۲ به کمپانی آتاری پیوست و وظیفه ساخت بسیاری از آهنگ‌های بازی‌های محبوب قدیمی از جمله همین تتریس و Star Wars: Empire Strikes Back را بر عهده داشت.

وی که مدتی بود از سرطان پانکراس رنج می‌برد، مبارزه طولانی‌ای با این بیماری هولناک داشت و در انتها متاسفانه تسلیم این بیماری شد. فولر در وب‌سایت رسمی خودش پست‌هایی قرار می‌داد و طرفداران خود را ز وضعیت سلامتی‌اش با خبر می‌کرد. یکی از آخرین پست‌هایی که وی در وب‌سایت رسمی خودش نوشته بود، به این مضمون بود:

دیروز دکترها دو راه برای کم کردن انسداد در کبد من مشخص کردند. امروز راه اول انجام شد که جواب نداد، بنابراین فردا ما راه دوم را امتحان می‌کنیم. فقط امیدوارم که راه دوم نتیجه بدهد و همچنین من مجبور نباشم مثل امروز حدود ۴ ساعت برای عملم معطل شوم.

از تمام شما برای دعاهایتان سپاسگزارم.

با اینکه راه دوم جواب داد، اما متاسفانه دیگر برای این آهنگ‌ساز افسانه‌ای بسیار دیر شده بود. با مرگ وی، همسر و دو فرزند او تنها شدند. ربکا، همسر او امروز پستی به این مضمون در وب‌سایت شخصی فولر قرار داد:

خانواده، دوستان و طرفداران عزیزم،

بسیاری از شما این بلاگ را از ابتدا دنبال می‌کردید. از همه شما به خاطر حمایت و دعاهایتان سپاسگزار هستم.

برد، جنگ سختی با سرطان داشت و در آخر در نهایت آرامش ما را ترک کرد.

از طرف ربکا، جف و کوین

امیدواریم که روح شخصی که بارها لبخند را بر لبان ما نشاند، شاد باشد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده