نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

با وجود فشارهای زیاد، کریس راک کماکان مجری اسکار خواهد بود

پس از اعلام نامزدهای جوایز اسکار امسال، فشار برروی آکادمی بیش از پیش افزایش یافت و حتی شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه قرار است کریس راک، مجری این مراسم، از اجرای مراسم کنار گذاشته شود. امروز اعلام شد که راک، کماکان مجری این مراسم خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آکادمی هنرهای تصویری، پس از اعلام نامزدهای امسال جوایز اسکار، به دلیل نبودن تنوع در میان نامزدهای امسال این مراسم، با انتقادات بسیار زیادی روبه‌رو شد. این انتقادات باعث به وجود آمدن شایعاتی شد که اعضای آکادمی قصد دارند کریس راک، مجری این مراسم را به دلیل فشارهای ناشی از انتقادات،‌ کنار بگذراند. اما امروز، رجینالد هادلین، تهیه کننده این مراسم در مصاحبه‌ای که با اینترتینمنت تودی داشت اعلام کرد راک کماکان اجرای این مراسم را بر عهده خواهد داشت:

کریس به سختی مشغول کار است. او و تیم نویسندگانش خود را درون یک اتاق حبس کرده‌اند و او به من گفت به دلیل مشکلاتی که اخیرا به وجود آمده، آنها تمام جوک‌های را که برای مراسم نوشته بودند دور ریخته‌اند و تمام آنها را قرار است دوباره از اول بنویسند.

هادلین در ادامه گفت که به راک اعتماد کامل دارد و اعلام کرد که مطمئن است که او مراسمی را اجرا خواهد کرد که تا هفته‌ها درباره آن صحبت می‌شود و افزود که اعضای آکادمی هم بی‌صبرانه منتظر هستند تا اجرای راک را ببینند:

آنها دقیقا می‌دانند که ما چه می‌خواهیم و به خوبی با انتظارات مردم آشنایی دارند و من مطمئن هستم که اجرای بسیار خوبی از او خواهیم دید.

هشتاد و هشتمین مراسم اسکار، در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ (۹ اسفند) در دالبی تیاتر هالیوود برگزار خواهد شد. شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی وظیفه پخش زنده این مراسم را در  ایالات متحده بر عهده دارد. همچنین این مراسم در ۲۲۵ کشور دیگر به صورت زنده پخش خواهد شد.

نظر شما درباره اجرای کریس راک چیست؟

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده