// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

استودیو بایوور برای ساخت یک بازی کاملا جدید طراح شخصیت استخدام می‌کند

هم اکنون بازی Mass Effect Andromeda تمام توجهات طرفداران و تمرکز سازندگان را به خود اختصاص داده است، با این‌حال بایوور در حال ساخت یک آی‌پی جدید و «هیجان‌انگیز» است. با زومجی همراه باشید.

در خلال نمایشگاه E3 2014 اعلام شد که استودیو بایوور علاوه بر بازی جدید سری Mass Effect، در حال ساخت یک آی‌پی کاملا جدید و متفاوت از سری‌های شناخته این استودیو از جمله Mass Effect و Dragon Age است و این وظیفه به استودیو بایوور در ادمونتون واگذار شده است. با این‌وجود اخیرا آگهی استخدام طراح شخصیت در شعبه شهر آستین تگزاس منتشر شده است. براساس آگهی استخدامی که به صورت اختصاصی برای این آی‌پی جدید انتشار یافته، اعلام شده که استودیو بایوور آستین برای ساخت «ای‌پی جدید و هیجان‌انگیز» قصد دارد طراح شخصیت استخدام کند. بر طبق این آگهی، طراح موردنظر باید دارای خصوصیاتی چون آگاهی نسبت به نسل جدید همانندسازی شخصیت‌ها، آشنایی با نحوه استفاده از جدیدترین ابزارهای انجین‌های بازی‌سازی و طراحی شخصیت‌های مشابه انسان، موجودات یا مکانیک‌های مختلف باشد. همچنین انتظار می‌رود این طراح دانش و مهارت کافی برای خلق «شخصیت‌های باورپذیر» را داشته باشد، زیرا که تمام شخصیت‌ها دارای عواطف و شخصیت‌پردازی خواهند بود. در نمایشگاه E3 سال گذشته اعلام شد که این آی‌پی جدید توسط استودیوبایوور در ادمونتون ساخته می‌شود. با‌این‌حال آگهی منتشر شده حاکی از جذب نیروی تازه در استودیو بایوور در آستین است. برهمین اساس می‌توان نتیجه‌گیری که هر دو استودیو ادمونتون و آستین به صورت مشترک مشغول ساخت این بازی هستند، و در غیر این‌صورت به دلایلی بایوور تصمیم گرفته که وظیفه ساخت آی‌پی جدید را به استودیو آستین واگذار کند.

bioware (1) ری موزیکا و گرگ زیشکا موسسان اصلی استودیو بایوور

استودیو بایوور در سال ۱۹۹۵ و توسط ری موزیکا، گرگ زیشاگ، ترنت اوستر، برنت اوستر، مارسل زیشاک و آگوستین ییپ تاسیس شد. موزیکا، زیشاک و ییپ سه پزشک فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه آلربتا بودند که در دوره متوسطه فضای بازی‌های ویدیویی را تجربه و دستی در برنامه‌نویسی نیز داشتند. علاقه آن‌ها به این سرگرمی مهیج سرانجام به تاسیس یکی از پرآوازه‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در سراسر جهان منجر شد. با بازنشست شدن ری موزیکا و گرگ زیشاک، دو موسس این استودیو، متیو برومبرگ سکان‌داری این استودیو را بدست گرفت. مجموعه بایوور از استودیو ادمونتون و مونترال از زیرمجموعه‌های بایوور کانادا و استودیو آستین تشکیل شده است. اولین بازی این استودیو با نام Shattered Steel در سال ۱۹۹۶ و بر روی پلتفرم‌های ام‌اس-داس و مک-او‌اس و آخرین بازی این استودیو با نام Star Wars: The Old Republic – Knights of the Fallen Empire در سال ۲۰۱۵ و بر روی پلتفرم ویندوز عرضه شد. استودیو بایوور بدون احتساب بازی درحال ساخت Mass Effect: Andromeda و بازی کنسل شده Shadow Realms، در مجموع تاکنون ۲۶ بازی به بازارعرضه کرده است. همچنین بازی Dragon Age: Inquisition از نظر فروش موفق‌ترین بازی تاریخ بایوور است.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده