نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: تریلر بازی Super Mario ReMaker برای پی سی

آیا دوست دارید که بازی Super Mario Maker را تجربه کنید اما به کنسول Wii U دسترسی ندارید؟‌ می‌توانید با بازی Super Mario ReMaker که توسط یکی از طرفداران برای رایانه‌‌های شخصی ساخته شده، به‌نوعی این بازی را تجربه کنید! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

یکی از طرفداران بازی Super Mario Maker، در حال ساخت یک بازی شبیه به آن برای رایانه‌های شخصی است. این بازی که Super Mario ReMaker نام دارد، امروز دمویی (ازطریق وب‌سایت رسمی این بازی می‌توانید این دمو را دانلود کنید) برایش منتشر شد و همراه‌با انتشار این دمو، سازنده بازی ویدیویی از گیم‌پلی بازی را روی صفحه رسمی خود در یوتیوب قرار داد. این پروژه کماکان در مرحله بتا قرار دارد و زمان زیادی مانده تا به یک بازی کامل تبدیل شود ولی با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد اگر بازی با مشکلات حقوقی روبه‌رو نشود، بتوان به‌زودی شاهد یکی از بازی‌های بسیار خوب نینتندو روی رایانه‌های شخصی بود. در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهد کنید:

جالب است بدانید که سازنده بازی قصد تقلید صرف از بازی را نداشته و سعی کرده که مشکلات بازی Super Mario Maker را حل کند و به همین دلیل ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است. با این همه باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا نینتندو از این سازنده شکایت می‌کند یا اجازه می‌دهد وی به پروژه خود ادامه دهد. با اینکه سازنده این بازی در ابتدای بازی متنی را قرار داده و از همه درخواست کرده که نسخه اصلی بازی را تهیه کنند، خیلی سخت است که بتوانیم تصور کنیم که نینتندو به این پروژه اجازه تمام شدن بدهد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما دموی بازی را دانلود کردید و از آن راضی بودید؟

منبع:‌ Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده