نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Assassin's Creed

کمپانی فاکس اولین تریلر از فیلم مورد‌انتظار فرقه اساسین‌ (Assassin's Creed) را منتشر کرد که در آن شاهد صحنه‌هایی از زمان حال و همچنین اسپانیای قرن ۱۵ هستیم. با زومجی همراه باشید.

فیلم Assassin's Creed در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری (۱ دی) اکران خواهد شد و بدون شک طرفداران بازی‌های این سری در انتظار تماشای آن هستند. این فیلم به کارگردانی جاستین کورزل ساخته می‌شود و بازیگرانی مطرحی چون مایکل فسبندر، ماریون کوتیار و جرمی آیرونز در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان فیلم در دو زمان حال و قرن ۱۵ روایت می‌شود که شخصیت «کالیوم لیچ» پس از ورود به دستگاه انیموس همانند بازی‌های این سری به اسپانیای قرن ۱۵ میلادی سفر می‌کند و شاهد روایت داستان از دید «آگوییلار»، یک اساسین اسپانیایی هستیم. نقش هر دوی این شخصیت‌ها را فاسبندر ایفا خواهد کرد.

ساعاتی پیش اولین تریلر این فیلم توسط کمپانی FOX منتشر شد که در آن می‌توانید نما‌هایی از زمان حال و قرن ۱۵ و همچنین صحنه‌های نبرد بسیار زیبای فیلم را تماشا کنید:

|

به‌علاوه یوبیسافت اخیرا خبر از ساخت یک تجربه واقعیت مجازی هم بر اساس این فیلم داد که هنوز جزییات دقیقی از آن منتشر نشده و فقط می‌دانیم که همزمان و هم‌راستا با فیلم، مراحل ساخت خود را سپری می‌کند. همچنین ساخت قسمت دوم این فیلم هم توسط Ubisoft تایید شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده