نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: سازندگان Darksiders در اندیشه ساخت بازی از یک کمیک قدیمی

اعضای سابق تیم سازنده بازی Darksiders، با جمع‌آوری پول در کیک‌استارتر سعی دارند یک کمیک قدیمی را در قامت یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی بازسازی کنند. با زومجی همراه باشید.

استودیو تازه تاسیس ایرشیپ سیندیکیت، به مدیریت جو مادوریا، یک طراح کمیک قدیمی که برای کمیک‌های مارول شناخته شده است و رایان استفانلی اداره می‌شود که این دو پیش از این، سابقه همکاری را در استودیو ویرجیل، سازنده سری Darksiders، دارند. حال این استودیو سعی دارد تا در اولین پروژه خود، یکی از کمیک‌های قدیمی مادوریا به نام Battle Chasers را بازسازی کند که ریشه این کمیک‌ها به سال ۱۹۹۸ بر‌میگردد. بازی ساخته شده بر اساس این کمیک، Battle Chasers: Night War نام دارد و مبلغ درخواستی سازندگان آن در کیک‌استارتر برابر با ۵۰۰ هزار دلار است.

سازندگان در مورد این بازی اعلام کردند:

در حالی که منبع الهام ما در ساخت Darksiders سری بازی‌های زلدا بود، محصول جدید ما بیش‌تر به سمت بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی مثل Final Fantasy سوق خواهد داشت. ما با بازی کردن نقش‌آفرینی‌های ژاپنی مثل Chrono Trigger و Final Fantasy بزرگ شدیم و این سبک برای ما بسیار محبوب است، ولی متاسفانه سازندگان غربی علاقه زیادی به ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی ندارند و از همین رو سعی می‌کنیم یکی از معدود استودیو‌هایی باشیم که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

داستان بازی Night War در منطقه‌ای به نام قاره گم شده جریان دارد که تا به‌ حال کسی سالم از آنجا برنگشته است. ژولی، شخصیت اصلی بازی، به همراه تعدادی از دوستانش به این منطقه می‌روند تا پدر ژولی را که گم شده پیدا کنند. گیم‌پلی بازی هم بر اساس قوانین همیشگی نقش‌آفرینی‌های ژاپنی ساخته می‌شود که سازنده بازی در این مورد اعلام کرد:

گیم‌پلی بازی از آثار بزرگ این سبک الهام گرفته شده و ۳ قابلیت مهم دارد: سیستم مانا دوگانه، نوار زمانی که هر کس در نوبت خود حق حرکت دارد و توانایی استفاده از ضربات فوق‌العاده (Super Attack).

همچنین استودیو ایرشیپ سیندیکیت، قراردادی با نوردیک‌گمیز، مالک فعلی سری Darksiders، امضا کرده که به موجب آن افرادی که در کیک‌استارتر از این بازی حمایت کنند، در بازی به یکی از شمشیر‌های سری Darksiders دسترسی خواهند داشت که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

2934505-5940416888-c9bf1

مادوریا همچنین در مورد سری Darksiders هم گفت:

متاسفانه من دیگر در جایگاهی نیستم که خبری در مورد Darksiders بدهم، ولی می‌توان گفت که نوردیک گیمز که فعلا امتیاز سری را در دست دارد، تلاش‌های زیادی برای ساخت این بازی می‌کند و امیدوارم محصولی تولید کند که هواداران قدیمی سری را خوشحال کند.

به هر حال سازندگان اصلی و قدیمی سری Darksiders فعلا در استودیو خود در اندیشه ساخت یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی هستند و باید منتظر ماند و دید که آیا موفق می‌شوند بودجه مورد نیاز خود را از طریق کمک‌های طرفداران در کیک‌استارتر جمع‌آوری کنند یا خیر.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده