نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تماشا کنید: نمای جدید از تام هاردی و دی کاپریو در ویدیو جدید فیلم The Revenant

کمپانی فاکس قرن بیستم امروز تریلر جدیدی از فیلم The Revenant، جدیدترین اثر الخاندرو گونزالز ایناریتو را منتشر کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر فوق‌العاده زیبا و سینمایی همراه باشید.
امروز کمپانی فاکس قرن بیستم که وظیفه انتشار The Revenant، جدیدترین اثر الخاندرو گونزالز ایناریتو، کارگردان فیلم‌هایی همچئون بردمن و بابل را منتشر کرد. فیلم که با الهام از داستان واقعی ساخته شده، تلاش یک مرد را برای بقا در طبیعت وحشی نشان می‌دهد. هیو گرس (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو)، مکتشف معروف و افسانه‌ای آمریکایی در یکی‌ از سفرهای خودش توسط یک ‌خرس مورد حمله قرار می‌گیرد. وی توسط بقیه اعضای تیمش طرد می‌شود و آنها وی را رها می‌کنند تا جان بسپرد. گرس که نمرده است، تلاش خود را برای زنده ماندن آغاز می‌کند. گرس که نزدیک‌ترین دوستش یعنی جان فیتزجرالد (با بازی تام هاردی) به وی خیانت کرده، باید با خطرات مختلفی‌ در راستای زنده ماندن دست و پنجه نرم کند. در این راه تنها انگیزه وی برای زنده ماندن، خانواده او هستند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

The Revenant توسط ایناریتو که سال گذشته برنده اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم بردمن شد، کارگردانی می‌شود. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به دامنال گلیسون و ویل پولتر اشاره کرد. فیلمنامه فیلم توسط مارک اسمیت و ایناریتو بر اساس کتابی‌ به قلم مایکل پونکه نوشته شده است. تهیه‌کنندگان فیلم نیز آرنون میلچن، استیو گولین، دیوید کانتر، کیت ردمون و خود ایناریتو هستند. فیلم The Revenant پخش خود را در روز کریسمس یعنی‌ ۲۵ دسامبر (۴ دی) به صورت محدود آغاز خواهد کرد و از تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۸ دی) به صورت رسمی‌ و در تمام سینماها اکران خواهد شد. منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده