نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

ناتی‎داگ به شایعات مربوط به عرضه نسخه دوم The Last of Us پاسخ داد

اخیرا شایعه‎ای در دنیای مجازی درمورد عرضه نسخه دوم بازی محبوب The Last of Us پخش شده بود. شایعاتی که بسیاری از هواداران را خوشحال کرد؛ حال پس از گذر مدت زمانی نه‎چندان طولانی، ناتی‎داگ، سازنده بازی، در این‎باره حرف‎های جالبی زده است. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که ناتی‎داگ، به‎طور تصادفی به بازی The Last Of Us 2 اشاره کرده بود؛ هفته گذشته ناتی‎داگ برای آشنایی بیشتر مخاطبان با مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection پخش زنده‎ای برگزار کرد. در این پخش زنده که با حضور جاش شِر، نویسنده ناتی داگ و اِریک بالدوین، طراح ارشد انیمیشن‌های این استودیو انجام شد، شِر به صورت تصادفی تولید بازی The Last Of Us 2 را تایید کرد. او در این باره‎ گفته بود:

«در قسمت اول بازی The Last Of Us». وای، آیا به قسمت اول این بازی اشاره کردم؟

اگر این پخش زنده را تماشا و عکس‌العمل شِر را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد وی به صورت ناگهانی و ناخواسته به تولید قسمت دوم The Last Of Us اشاره کرده است.

به‎تازگی، مجله رسمی پلی‎استیشن مصاحبه‎ای جذاب با نیل دراکمن، مدیر نوآوری بازی The Last of Us، ترتیب داده است. دراکمن گفت که تیم ناتی‎داگ قبلا نمونه‎ای اولیه برای ساخت نسخه بعدی The Last of Us داشته است:

هنگامی که من و بروس استارلی به سراغ Uncharted 4 رفتیم، به‎طور ناگهانی ایده‏‎های جالبی درمورد ساخت بازی The Last Of Us 2 با شخصیت‎های جدیدی به ذهنمان خطور کرد. البته موضوع فقط این نبود! ما فکر کردیم شاید بشود با جوئل و اِلی داستان را ادامه داد. حتی ما فکر کردیم شاید بشود سبک بازی را به‎صورت علمی-تخیلی یا حتی به‎صورت فانتزی ادامه داد. ما فکر کردیم شاید بشود که برای هر کدام از این ایده‎ها، نمونه اولیه‎ای ساخت و هر کدام را به دقت مورد آزمایش قرار داد.

او در ادامه اضافه کرد:

همانطور که ما در حال بررسی انتخاب‎های متعدد بودیم، به یک‎باره از ما خواسته شد تا به‎طور جدی بر روی Uncharted 4 کار کنیم.

دراکمن در ادامه گفت که فعلا تا پایان ساخت Uncharted 4 نباید منتظر خبری از نسخه دوم The Last of Us باشیم:

باید بگویم که ما فعلا سخت در حال کار بر روی Uncharted 4 هستیم. نمی‎توانم بگویم که قرار است دقیقا در چه تاریخی سراغ پروژه بعدی برویم. اما احتمالا چند ماه پس از ساخت Uncharted 4، خبرهای تازه‎ای خواهید شنید.

اگر واقع‎بینانه به صحبت‎های دراکمن نگاه کنیم، می‎بینیم که فعلا ناتی‎داگ قصد ندارد بر روی نسخه دوم The Last of Us تمرکز کند. هدف فعلی این استودیو خوش‎نام، Uncharted 4 است. از طرفی، چون او گفته :«نمی‎توانم بگویم که قرار است دقیقا در چه تاریخی سراغ پروژه بعدی برویم» پس باید فهمید که چیزی تحت عنوان «پروژه بعدی» وجود دارد و به احتمال زیاد آن The Last of Us 2 است.

مدتی پیش بود که در زومجی خواندید استودیوی ناتی داگ برای ساخت بازی The Last Of Us 2 ایده‌های بسیار زیادی دارد. با این تفاسیر، احتمال عرضه نسخه دوم بسیار زیاد است.

نظر شما در این‎باره چیست؟ آیا به نظر شما امکان تایید The Last Of Us 2 وجود دارد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده