نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

فیلم مریخی ریدلی اسکات برای فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی به نمایش درآمد

فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (International Space Station) شانس این را پیدا کردند که زودتر از اکران رسمی‌ فیلم مریخی (The Martian)، جدیدترن اثر ریدلی اسکات، آن‌ را تماشا کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فیلم مریخی، جدیدترین اثر ریدلی اسکات در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) بر روی سینماها برای افراد ساکن کره زمین(!) اکران خواهد شد. اما فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی، شانس این را داشتند که زودتر از همه این فیلم را تماشا کنند. اسکات کلی و کیجل لیندگرن، دو فضانورد ساکن این ایستگاه با انتشار توییت‌هایی در حساب رسمی‌ توییتر خود گفتند که چقدر شانس بزرگی‌ نصیب ما شد که توانستیم فیلم مریخی را ببینیم. این فیلم به نوعی‌ بازتاب سفر خود ما به مریخ است.
ption id="attachment_65596" align="aligncenter" width="493"]Lindgren Tweet شب دیدن فیلم!‌ چقدر خوبه که شانس این را داریم که فیلم مریخی را در فضا تماشا کنیم و بازتاب سفر خود به مریخ را ببینیم!
ption id="attachment_65595" align="aligncenter" width="478"]Kelly Tweet فیلم مریخی را دیشب در ایستگاه فضایی بین‌المللی دیدیم. امروز در حال کار بر روی سفر خودمان به مریخ هستیم!
لیندگرن و کلی، کتابی‌ به نوشته اندی ویر که داستان فیلم بر مبنای آن‌ ساخته شده را خوانده بودند و پیش از این در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت‌ ای‌پی‌ داشتند، اعلام کرده بودند که امیدوارند بتوانند فیلم مریخی را در فضا تماشا کنند. همچنین این دو فضانورد شخصا با مت دیمون، ستاره این فیلم هنگامی که وی به ناسا (سازمان هوا و فضای آمریکا) برای تحقیق آمده بود، تلفنی صحبت کرده بودند.
ption id="attachment_65597" align="aligncenter" width="599"]The Martian فضانوردان در حال تماشای فیلم مریخی
چندی پیش نیز تریلری از فیلم منتشر شده بود که می‌توانید آن‌ را در زومجی مشاهده کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده