// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

کونامی: مجموعه‌ی PES طی چند سال آینده بر سری FIFA غلبه خواهد کرد

زمان زیادی طول نخواهد کشید که مجموعه‌ی فوق محبوب کونامی یعنی Pro Evolution Soccer با غلبه بر سری FIFA از سوی کمپانی الکترونیک آرتز دوباره به تنها رهبر صنعت بازی‌های رایانه‌ای در زمینه‌ی فوتبال حرفه‌ای تبدیل شود. حداقل کونامی اینگونه فکر می‌کند. با زومجی همراه شوید.
آدام بهاتی مدیر بخش اروپایی سری PES اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این مجموعه طی چند سال آینده دوباره تخت پادشاهی را پس گرفته و یگانه پادشاه حوضه‌ی فوتبال مجازی خواهد شد. او در این باره گفت:
بدون شک ما داریم به سری FIFA نزدیک‌تر می‌شویم و اعضای تیم‌مان نیز باید به این مسئله احترام بسیار زیادی بگذارند. ما باید تمام تلاش خود را بکار ببریم تا فاصله‌ی موجود بین PES و FIFA را از بین ببریم. بدون شک طی چند سال آینده ما دوباره رهبری را بدست خواهیم گرفت اما برای رسیدن به این مهم باید طیف وسیعی از افراد را قانع کنیم.
بهاتی در ادامه به مشکلاتی اشاره کرد که حل کردن آن‌ها تحت اختیار کامل او نیست، یکی از این مشکلات بدون شک حق استفاده از نام‌ها و تیم‌ها به علاوه‌ی چندین استادیوم و تورنومنت‌های معروف مختلفی است که الکترونیک آرتز طی چند سال گذشته بدست آورده مانند حق استفاده‌ی کامل از لیگ برتر انگلیس. در آن سوی میدان کونامی تنها حق استفاده‌ی کامل از لیگ قهرمانان اروپا را توانسته هنوز در انحصار خود نگه دارد. بهاتی در این باره افزود:
اما جدا از این مسائل در زمینه‌ی گزارشات بازی‌ها و موارد مربوطه به علاوه‌ی جلوه‌های گرافیکی ما قصد داریم که سردمدار صنعت بازی باشیم.
FIFA 16 FIFA 16
یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های میان PES 2016 و FIFA 16 استفاده از تیم ملی بانوان در سری FIFA است که طی تاریخ این مجموعه اولین بار است که آن‌ها به تیم‌های حاضر درون بازی اضافه شده‌اند. اگر بعد از موفقیت نسبتا خوب PES 2016 از نظر منتقدین هنوز هم نسبت به خرید این دو بازی دو دل هستید پیشنهاد می‌شود که دموی رایگان هر دو را از طریق شبکه‌های آنلاین تجربه کنید. بازی PES 2016 چند روز پیش به صورت رسمی منتشر شد اما در مقابل هنوز پنج روز تا انتشار رسمی FIFA 16 باقی مانده است، هرچند که مشترکین سیستم EA Access در کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند همین حالا آن را تجربه کنند. پیشنهاد می‌شود که تا زمان نوشته شدن نقدها، پیش‌نمایش‌های کامل زومجی از هر دو بازی PES 2016 و FIFA 16 را مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده