// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵

تماشا کنید: بازی چندنفره Resident Evil با نام Biohazard: Umbrella Corps رسما معرفی شد

امروز در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه توکیو گیم شو، کپ‌کام رسما از بازی چندنفره‌ی جدید رزیدنت ایول با نام Biohazard: Umbrella Corps رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از آشکار شدن نام تجاری Umbrella Corps در اتحادیه اروپا و ثبت علامت تجاری Biohazard: Umbrella Corps در کشور ژاپن در ماه گذشته، بسیاری فکر می‌کردند که کپ‌کام یک Resident Evil جدید را معرفی خواهد کرد. همانطور که می‌دانید بازی Resident Evil در کشور ژاپن با نام Biohazard شناخته می‌شود.

biohazard-resident-Umbrella

ساعتی پیش در جریان کنفرانس خبری سونی مشخص شد که Biohazard: Umbrella Corps، بازی رقابتی تیراندازی در جهان Resident Evil دنبال می‌شود. ویدیوی منتشر شده از بازی ویژگی‌هایی مانند دوربین اول شخص و سوم‌شخص، سلاح‌های نبرد نزدیک، تیراندازی در حالت کاور و استفاده از زامبی‌ها به عنوان سپر را نشان می‌دهد. این بازی به مناسبت بزرگداشت ۲۰ سالگی مجموعه Resident Evil عرضه می‌شود. Resident Evil با بازی Umbrella Corps طرفداران سری را وارد جهان بازی‌های تیراندازی آنلاین می‌کند.

طبق اعلام سونی Umbrella Corps سال آینده میلادی در کشور ژاپن برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه‌ی این بازی در سایر نقاط جهان در دسترس نیست.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

تهیه شده در زومجی