نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

اولین تصویر اسکار ایزاک در نقش آپوکالیپس منتشر شد

امروز دو تصویر از سر صحنه فیلمبرداری فیلم X-Men: Apocalypse در سطح اینترنت پخش شد. در یکی از این تصاویر ما می‌توانیم اسکار ایزاک را در نقش آپوکالیپس ببینیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فیلم افراد ایکس: آپوکالیپس توسط برایان سینگر در حال ساخت است. چندی پیش و در جریان نمایشگاه کمیک کان تصاویری از آپوکالیپس، شخصیت منفی‌ فیلم با بازی اسکار ایزاک، در سطح اینترنت پخش شد که با واکنش مثبت طرفداران این مجموعه مواجه نشد. حال به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس به اعتراض طرفداران گوش کرده است و برای فیلم، شمایل آپوکالیپس را دستخوش تغییراتی کرده است. در تصاویر پخش شده در جریان نمایشگاه کمیک کان، بدن وی رنگی‌ بنفش داشت اما در تصویر جدیدی که امروز از صحنه فیلمبرداری منتشر شد، ما به وضوح می‌توانیم ببینیم که بنفش جای خود را به رنگ آبی متمایل به خاکستری داده است. به هر حال چیزی که مشخص است این است که ظاهر جدید آپوکالیپس بسیار بهتر از ظاهری است که ما پیش از این دیده بودیم.

---

همچنین تصویر دیگری نیز از سر صحنه فیلمبرداری منتشر شد که در آن‌ ما می‌توانیم سایکلوپس، جین گری و نایت‌کراولر را در لباس‌های چرمی مشاهده کنیم.

---

علاوه بر بازیگرانی مانند مایکل فاسبندر، جنیفر لاورنس و نیکولاس هولت که در قسمت‌های قبلی‌ این مجموعه بازی کرده بودند، از هنرپیشه‌های جدید این فیلم می‌توان به الکساندرا شیپ، سوفی ترنر، تای شریدان، کودی اسمیت‌-مک‌فی، لانا کوندور، اسکار ایزاک، بن هاردی و الیویا مان اشاره کرد. افراد ایکس: آپوکالیپس برای اکران در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۶ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) در انگلستان و ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۱۳۹۵) در امریکا برنامه ریزی شده است. تصاویر صحنه فیلمبرداری X-Men: Appocalypse به دلیل درخواست شرکت فاکس و حقوق مربوط به فیلم؛ پاک شد.  منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده