نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

اطلاعات کاملی از حالت مستر لیگ بازی PES 2016 منتشر شد

در حالی که تنها چند روز دیگر به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار PES 2016 زمان باقی است، کمپانی کونامی شب گذشته با انتشار تصاویر جدید، اطلاعاتی را از حالت «Master League» این بازی ورزشی منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس اطلاعات جدید منتشرشده، بخش Master League دارای منو و رابط کاربری کاملا جدید خواهد بود. پس از انتخاب مربی و تیم مورد نظر، بازیکنان حتی می‌توانند منوی این حالت را به صورت دلخواه شخصی‌سازی کنند.

PES 2016 (1)

 

در قسمت منوی Master League، بازیکنان به صورت زنده می‌توانند اخبار مرتبط با بازی در حال پیگیری را هم مشاهده کنند. با توجه به تیم و اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می‌دهد، بخش اطلاعات به صورت مداوم بروزرسانی خواهد شد.

PES 2016 (3)

 

برای اضافه‌کردن خصوصیات بیشتر به این حالت، از این پس حالت Master League دارای صفحه‌ای برای نمایش جوایز، نقل و انتقالات و جام‌های دریافت شده خواهد بود.

PES 2016 (2)

 

یکی دیگر از تغییرات Master League، طراحی مجدد بخش scouting بازی است. با استفاده از این خصوصیت، بازیکنان می‌تواند نقاط قوت و ضعف تیم مقابل را شناسایی و از این طریق به آن‌ها ضربه بزنند.

پس از اتمام هر ماه، گزارشاتی به شما ارائه داده می‌شود که نحوه عملکرد تیم را در این مدت بیان می‌کند.

PES 2016 (6)

 

علاوه بر بروزرسانی‌هایی که هر ماه یک‌بار انجام می‌شود، حالت Master League به صورت خودکار و پی در پی آپدیت می‌شود و اطلاعاتی را از عملکرد تیم در پایان هر مسابقه به مربی ارائه می‌دهد. با استفاده از این خصوصیت، شما همچنین می‌توانید وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم را هم بررسی کنید.

PES 2016 (7)

مانند همیشه، پرورش بازیکنان یکی از خصوصیات اصلی Master League خواهد بود. با استفاده از این بخش، می‌توانید وضعیت پیشرفت بازیکنان و اشخاصی که برای پیشرفت به کمی کمک احتیاج دارند را بررسی کنید.

PES 2016 (5)

بازیکنانی که بتوانند در لیستی که در ادامه مشاهده می‌کنید قرار بگیرند، مزایای ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد:

  • جوان آینده‌دار (Youth Prospect): در پایان هر مسابقه، امتیاز پیشرفت بیشتری به دست خواهید آورد
  • شاگرد (Protégé): امتیاز تجربه بیشتر و افزایش قدرت کلی تیم
  • بازیکن ستاره (Star Player): دریافت پول بیشتر با فروش کالاهای مختلف
  • سوپراستار (Superstar): دریافت پول بیشتر از فروش کالاها، باشگاه طرفداران، اسپانسرها. اگر بازیکن مورد نظر کاپیتان هم باشد، مزایای دیگری هم دریافت خواهد کرد
  • رهبر (Leader): افزایش قدرت تیم در مسابقات دِربی و مهم
  • عمومی (General): افزایش قدرت بازیکنان تیم در هر مسابقه. اگر شخص مورد نظر کاپیتان تیم هم باشد، در طول مسابقات کمتر خسته خواهد شد
  • استاد (Maestro): افزایش امتیاز تجربه برای بازیکنانی که در پست تخصصی خود بازی می‌کنند.
  • استاد بزرگ (Grand Master): بازیکنی که دارای این وضعیت باشد، امتیاز پیشرفت بیشتری دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، اگر این شخص کاپیتان تیم هم باشد، مزایای دیگری هم به دست خواهد آورد
  • باندیِرا (Bandiera): استفاده از مزایای وضعیت سوپراستار، عمومی، استاد بزرگ و مزایای ویژه بیشتر در زمان دریافت پول
  • افسانه (Legend): استفاده از مزایای وضعیت سوپراستار، عمومی، استاد بزرگ و دریافت مزایای ویژه بیشتر برای پرورش تمام بازیکنان تیم

PES 2016 (4)

 

به عنوان آخرین اطلاعات منتشرشده از حالت Master League بازی PES 2016، کونامی اعلام کرده بخش نقل و انتقالات هم دارای منوی اختصاصی خود خواهد بود.

نظر شما در رابطه با تغییرات و محتویات کلی حالت Master League بازی PES 2016 چیست؟

بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه مخصوص این بازی با نام Anniversary Edition، تنها در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

نسخه‌ی دمو بازی PES 2016  هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ذکرشده در دسترس است. ما در زومجی و در آیتم نیم‌نگاه، نگاهی به نسخه دمو PES 2016 انداختیم و از طرفی دیگر، باتجربه این نسخه پیش‌نمایش آن را هم برای شما آماده کردیم که برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید آن را مطالعه کنید.

در راستای اخبار مربوط به این بازی ورزشی، طی هفته‌های اخیر مطلع شدیم کونامی موفق به دریافت لیسانس یوفا برای قراردادن یورو ۲۰۱۶ در بازی PES 2016 شده است. در زمان عرضه بازی PES 2016 در تاریخ ۱۸ سپتامبر، این تورنمنت در بازی قرار نخواهد گرفت و در سال ۲۰۱۶ و با انتشار یک بروزرسانی، شاهد اضافه شدن این حالت به نسخه جدید سری بازی‌های PES خواهیم بود.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده