// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

معرفی بازی ایرانی اتحاد خانوادگی: اتحاد راز ماندگاری

اتحاد خانوادگی ساخته‌ی گروه مانتیکور، توسعه‌دهنده ایرانی بازی‌های مستقل یکی از شرکت‌کنندگان پنجمین دوره‌ی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران است که با طراحی و سبک آرکید توانسته توجهات را به خود جلب کند. در ادامه با زومجی برای معرفی «اتحاد خانوادگی» همراه باشید.

کاور بازی کاور بازی

اتحاد خانوادگی (Family Unity) زندگی خانواده‌ای را روایت می‌کند که قسط خانه آنها به عقب افتاده و در نتیجه در تماس بانکدار با پدر خانواده از وی درخواست پرداخت قسط عقب افتاده خانه می‌شود. مخالفت پدر خانواده با پرداخت قسط عقب افتاده منزل، خشم و غضب بانکدار را به همراه دارد تا جایی که وی دستگاه تخریب را برداشته و برای ویران کردن منزل این خانواده‌ی شش نفره راهی می‌شود.

اکنون خانواده باید با اتحاد خود سوار جت‌ها شده و به مقابله با بانکدار عصبانی بپردازند. وظیفه‌ی شما در نقش بازیکن برقراری اتصال جریان برق میان دو تیغه و  از کار انداختن دستگاه تخریب و  جلوگیری از نزدیک شدن این بانکدار خشمگین به منزل است.

جذابیت‌های ساخته‌ی گروه مانتیکور به اینجا ختم نمی‌شود. بازیکنان باید با کمک انگشتان و خلاقیت خود محفظه‌های موشکی را ترسیم کنند. ترسیم دقیق محفظه‌های ذکر شده باید هم از نظر طولی و هم از نظر عرضی به خوبی  انجام گیرد تا در نتیجه شما قادر به دریافت امتیاز بیشتر در حملات خود باشید. این محفظه‌ها برای مقابل با بانکدار امری حیاتی محسوب می‌شوند. وجود نشانگر رنج یا همان خشم در کنار دستگاه تخریب نیز از دیگر نکات بازی است. با از بین رفتن این وسیله‌ی مخرب «بار خشم» پر شده و در نتیجه شاهد افزایش سرعت تیغه‌های دستگاه بانکدار هستیم. اعضای خانواده در این هنگام نیز وظیفه‌ی حرکت دادن محفظه‌های ترسیم شده  و ارسال آنها برای نابود کردن هرچه سریعتر تیغه‌ها را دارند. ظاهرا این محفظه‌های شیشه‌ای مجهز به موشک‌های جِت هستند.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده شاهد طراحی جالب شخصیت‌ها و منزل اعضای خانواده هستیم وجود محفظه‌های شیشه‌ای مجهز به جِت و پوشیدن شلوار های رنگارنگ توسط شخصیت‌ها از همان اول توجه ما را به سوی خود جلب می‌کند. شما قابلیت افزایش (Boost) قدرت‌های مانند نگه‌داشتن زمان، افزایش زمان استفاده از آهنربا، افزایش سرعت جت‌ها، دو برابر کردن زمان و افزایش زمان خشم را دارید. در بازی همچنین سکه‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی نیز به چشم می‌خورد که احتمالا برای ارتقاء قدرت‌های شما مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گفته‌ی سازندگان، بازی به همراه مهارت‌های قابل ارتقایی که در بالا اشاره شد و ۳ قدرت ویژه منتشر می‌شود. هنوز دقیقا زمان عرضه‌ی این بازی آرکید برای پلتفرم‌های تبلت و گوشی‌های هوشمند اعلام نشده است. باید دید تا با نزدیک شدن به پایان پنجمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران چه اطلاعات بیشتری را از بازی «اتحاد خانوادگی» دریافت می‌کنیم.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده