نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

بازی Shenmue 3 وارد لیست ۱۰ پروژه برتر کیک‌استارتر از لحاظ کمک مالی شد

کمک‌های نقدی برای ساخت Shenmue 3 همچنان ادامه دارد و به لطف بیش از پنجاه‌هزار نفری که تا به حال از بازی پشتبانی کرده‌اند، Shenmue 3 به لحاظ میزان کمک‌های مالی دهمین پروژه‌‌ی وب‌سایت کیک‌استارتر است.

از بیست روز پیش و در کنفرانس سونی که ساخت این بازی تأیید شد و پروژه‌ی کیک‌استاتر آن استارت خورد، طرفداران آن بیش از ۴.۴ میلیون دلار عاید سازندگان کرده‌اند. این رقم حدود دو و نیم برابر بودجه‌ی مورد نیاز بازی است که از ابتدا اعلام شده بود.

یک جستجوی ساده در کیک‌استارتر نشان می‌دهد که در بین تمام پروژه‌های ثبت شده، Shenmue 3 جایگاه دهم را از نظر بودجه‌ی کسب شده در اختیار دارد.

احتمالاً‌ اعلام خبر عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن 4 باعث شده در روزهای اخیر کمک‌های مالی پیشرفت چشمگیری داشته باشد. Shenmue 3 با کسب ۴.۴ میلیون دلار که همچنان هم در حال افزایش است، بازی Torment: Tides of Numenera را کنار زد و جایگاه آن را مال خود کرد. تنها بازی دیگری که در این لیست به چشم می‌خورد، بازی Bloodstained: Ritual of the Night است که توسط کوجی ایگاراشی، سازنده‌ی Castlevania ساخته می‌شود.

اما اگر جستجو را به پروژه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی محدود کنیم، Shenmue 3 به جایگاه چهارم صعود می‌کند. دو پروژه‌ی اول در زمینه‌ی بازی به ترتیب بازی کارتی Exploding Kittens (بچه‌گربه‌های منفجرشونده!) و کنسول اندرویدی اویا است.

در ده روز باقی‌مانده از مهلت کمپین Shenmue 3، انتظار می‌رود کمک‌های نقدی این بازی رقم ۵ میلیون دلار را رد کند. یو سوزوکی، خالق بازی قبلاً اظهار کرده بود اگر بودجه به ۱۰ میلیون دلار برسد، یک بازی جهان‌باز واقعی خواهد ساخت اما به هر حال از ساخت ادامه‌ی بازی خشنود است حتی اگر مبلغ مورد نظرش تأمین نشود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده