نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

مجسمه‌های تزیینی بازی Thomas Was Alone عرضه شد

بازی Thomas Was Alone سه ساله شد و مایک بیثل سازنده بازی برای جشن گرفتن این مناسبت اجازه ساخت سری عروسک های تزیینی این بازی را داد. بنا به گفته بیثل وی اینکار را فقط به خاطر تقاضای طرفداران بازی انجام داده است.

اولین سوالی‌ که با مشاهده تصویر این مجسمه‌های تزیینی به ذهن شما خطور می‌کند این است که اینها که اشکال ساده هندسی هستند! و بیثل هم با واقف بودن به این موضوع در نامه‌ای که به خبرگزاری‌ها ارسال کرد ضمن عذر خواهی‌ گفت که اینکار را فقط بخاطر تقاضای طرفداران انجام داده. وی گفت:

به نظر احمقانه می‌رسد اما مثل اینکه مردم این مجسمه‌ها را خیلی‌ دوست دارند! ما این محصول را در شاخه «چیزهای باحال احمقانه برای طرفداران» قرار می‌دهیم چون درخواستی بود که بسیاری از طرفداران بازی از ما می‌کردند.

این مجسمه‌ها توسط کری دایر اسباب‌بازی ساز سفارشی ساخته می‌شوند و در تعداد محدود و با قیمت ۲۰ پوند برای فروش قرار داده شده‌اند. در صفحه توضیحات این مجسمه‌ها آمده:

این مجسمه‌ها با دقت بسیار زیادی بر اساس شخصیت‌های بازی محبوب Thomas Was Alone ساخته شده‌اند. مجسمه کلر حتی روی آب می‌تواند شناور شود! و بدون شوخی‌ برای اینکه اینکار را بکنیم زحمت زیادی کشیدیم.

Thomas Was Alone برای اندروید، iOS، لینوکس، مک، رایانه‌های شخصی‌، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، Wii U و ایکس‌باکس وان قابل دانلود و بازی است. بازی جدید بیثل که یک بازی اکشن مخفی‌ کاری است و بر اساس داستان رابین هود ساخته شده و اسمش Volume است در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای مک، رایانه‌های شخصی‌، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده