نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

انتشار بسته الحاقی Supremacy بازی COD: Advanced Warfare برای پلی‌ استیشن و PC

سومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Advanced Warfare با نام Supremacy، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به دلیل قرارداد همکاری میان اکتیویژن و مایکروسافت، تا سال گذشته تمام بسته‌های الحاقی سری کالاف دیوتی یک ماه زودتر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس عرضه می‌شدند. اما همان‌طور که سونی در نمایشگاه E3 2015 اعلام کرد، Call of Duty: Advanced Warfare آخرین برگ قرارداد میان اکتیویژن و مایکروسافت بوده و از امسال و با بازی Call of Duty: Black Ops 3، بسته‌های الحاقی این سری یک ماه زودتر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن منتشر خواهد شد.

اگر قصد خرید این بسته بر روی پلتفرم‌های ذکر شده را دارید، درادامه می‌توانید نگاهی به محتویات آن بیندازید:

  • Parliament: این نقشه براساس رودخانه‌ی تاماس شهر لندن طراحی شده است. کشتی باری نظامی در آن‌جا لنگر انداخته که منظره‌ای از شهر لندن را به همراه مبارزات سریع به تصویر می‌کشد. طراحی این نقشه‌‌ی متوسط (از نظر وسعت)  به گونه‌ای صورت گرفته که انواع مختلفی از گیمرها می‌توانند از آن لذت ببرند. بازیکن می‌تواند کنترل پایگاه نقشه‌ را به دست بگیرد و از آن‌جا موشک‌هایی را روانه دشمن کند.
  • Kremlin: بازیکنان در نقشه‌ی Kremlin باید منتظر یک مبارزه‌ی شدید در بیرون کاخ ریاست جمهوری روسیه باشند. جایی که آن‌ها در میان ساختمان‌های فرسوده و فرو ریخته‌ی میدان سرخ قرار دارند. این نقشه‌ هم همانند Parliament دارای وسعت متوسطی است. مکان‌های امن و عالی یک مزیت استراتژیک را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد یا می‌توانند با استفاده  از قابلیت‌های لباس مخصوص خود از مین‌هایی که اواسط مسابقه فعال می‌شوند، دوری کنند.

advanced warfare

  • Compound: بازیکنان در یک مرکز آموزشی مخفی واقع در صحراهای کلرادو، خود را برای نبردی تا سر حد مرگ آماده می‌کنند. آن‌ها باید آماده شلیک کردن سریع در این نقشه‌ی کوچک و متقارن باشند. در این نقشه مبارزات سریع از مکان‌های باریک به سمت سازه‌ی برج اصلی ادامه می‌یابد.
  • Skyrise: بازیکنان در یک ساختمان آسمان‌خراش مشرف به آکروپلیس شهر آتن یونان حضور می‌یابند. این نقشه براساس بازی پرطرفدار Call of Duty: Modern Warfare 2، ساخته‌ی اینفینتی واردطراحی شده است. این نقشه میکانیک جدیدی به لباس مخصوص بازی می‌افزاید. بازیکن باید بر نقاط قدرتمند واقع در مرکز این نقشه‌ی نسبتا کوچک تسلط یابد تا هدف‌های کلیدی را بتواند کنترل کند.

علاوه بر این چهار نقشه، از محتویات جدید این بسته الحاقی می‌توان به حرکت‌های جدید در قابلیت‌های لباس‌های Exo و بخش‌های جدید در حالت زامبی اشاره کرد.

بسته الحاقی Supremacy بازی Call of Duty: Advanced Warfare که ماه گذشته برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد، هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

اگر هنوز اطلاعات کافی را از عملکرد این بازی و بخش چندنفره آن بدست نیاوردید، می‌توانید بررسی بازی Call of Duty: Advanced Warfare را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده