نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰

شرکت بلیزارد در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ کنفرانس اختصاصی خود را خواهد داشت

شرکت صاحب‌نام بلیزارد، سازنده بازی های بزرگی مانند World Of Warcraft و Diablo، قرار است در تاریخ ۵ آگوست (چهارده مرداد) کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه Gamescom 2015 برگزار کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

متاسفانه هنوز مشخص نشده این کنفرانس به صورت استریم برای کاربران عادی هم پخش خواهد شد یا خیر. تنها اقدامی که بلیزارد در این زمینه انجام داده، ارسال دعوتنامه به اهل رسانه برای حضور در کنفرانس خود بوده است. درادامه می‌توانید تصویری از دعوتنامه‌های ارسال شده برای حضور اهل رسانه در کنفرانس این شرکت را مشاهده کنید:

Gamescom 2015

در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ بلیزارد از بسته الحاقی Reaper Of Souls برای بازی Diablo 3 رونمایی کرد، بنابراین اگر این شرکت در این نمایشگاه از محصول جدید و بزرگی رونمایی کند، زیاد نباید از این اقدام شکه شد.

بلیزارد همچنین در گیمزکام امسال دارای چند غرفه مختلف هم خواهد بود. علاقه‌مندان با حضور در غرفه‌های این شرکت، می‌توانند بازی هایی مانند Heartstone, Heroes Of Storm, Starcraft 2: Legacy Of The Void, Overwatch و World Of Warcraft را تجربه کنند. بلیزارد همچنین وعده برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به برندگان در این نمایشگاه را هم داده است.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ از تاریخ چهارده الی هجده مرداد در شهر کُلن آلمان برگزار خواهد شد. به عنوان طرفدار بازی‌های بلیزارد، دوست دارید در کنفرانس این شرکت شاهد چه چیزهایی باشید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده