// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵

عرضه ماوس و صفحه کلید پلی‌استیشن 4 با بازی Black Ops 3

طبق گزارش آمازون، شرکت هوری، تولیدکننده‌ی انواع استیک‌های مبارزه‌ای و لوازم جانبی بازی‌های کامپیوتری از جمله کنترلرها قصد دارد تا نسخه‌ای به روز شده را از صفحه کلید و ماوس پلی‌استیشن 3، برای پلی‌استیشن 4 در پاییز امسال عرضه کند. در ادامه با زومجی همره باشید.

همانند صفحه کلید و ماوس Tactical Assault Commander 3 که برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد، نسخه‌ی چهارم این محصول با یک ماوس سیمی و صفحه کلیدی با طراحی ویژه مانند گیم‌ پد ها عرضه می‌شود. پد طراحی شده توسط هوری دارای ۱۸ دکمه از جمله یک دکمه پلی‌استیشن، دکمه‌های اختصاصی برای اشتراک گذاری، Walk، تنظیمات، Quick، دکمه‌ای برای سوئیچ بین چند پروفایل و دکمه‌های رایج W‌ ،A ،S و D است. صفحه کلید همچنین دارای چراغ‌های پس زمینه نیز است.

نحوه اتصال ماوس به دستگاه پلی‌استیشن نیز از طریق کابل USB‌ مهیا می‌شود. با توجه به نوع طراحی این محصول متاسفانه راحتی استفاده آن برروی مبل اتاق نشیمن زیر سوال است. در گذشته شاهد عرضه‌ی محصولاتی مانند Lapboard ها از سوی شرکت رِیزِر برای راحتی کاربران در هنگام نشستن برروی مبل بودیم.

در گذشته TAC 3 نسخه‌ی سوم ویژه‌ی پلی‌استیشن 3  در سایت آمازون فروش خوبی را شاهد نبود. (در حدود ۶۷ عدد)‌ هرچند امتیاز ۳.۵ داده شده توسط کاربران نسبتا بالاتر از متوسط است. به عنوان مثال لوک پلونکِت، یکی از منتقدین سایت کوتاکو در کل از این محصول راضی نبوده است.

 با این حال فعلا مشخص شده که TAC 4 با قیمت ۸۶ پوند یا ۱۳۵ دلار در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهرماه) در کشور انگلستان عرضه می‌شود اما هنوز در رابطه با عرضه‌ی این محصول در ایالات متحده سخنی گفته نشده است. البته این محصول احتمالا تا انتشار بازی Black Ops 3 در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده