نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

شایعه: فرزند زَک اِسنایدر نقش «رابین» را در فیلم Batman v Superman ایفا می کند

همان‌طور که در تریلر جدید فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice در نمایشگاه کامیک-کان مشاهده کردیم، لباس شخصیت «رابین» در این فیلم آشکار شد. ظاهرا رابین در این فیلم حضور پیدا خواهد کرد و تاکنون بازیگری که نقش آن را ایفا می‌کند هم انتخاب شده است. با زومجی همراه باشید.

خوش‌بختانه پس از انتظارات طولانی طرفداران برای حضور این شخصیت در دنیای سینمایی DC، ظاهرا رابین در فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice حضور پیدا خواهد کرد. لباس او که می‌توانید تصویر آن را درادامه مشاهده کنید، این احتمال را می‌دهد که این شخصیت توسط جوکر که این روزها با بازی جَرِد لِتو از آن یاد می‌شود کشته شده است.

Batman v Superman (2)

 

براساس گزارشات منتشرشده، در فیلم بتمن علیه سوپرمن و در صحنه‌های که به صورت فلش‌بک اجرا می‌شود، می‌توانیم نحوه کشته شدن رابین توسط جوکر را مشاهده کنیم. این گزارشات همچنین اذعان دارند که نقش رابین را در این فیلم، اِلی اسنایدر، فرزند ۱۹ ساله زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn Of Justice ایفا می‌کند.

وبسایت Heroic Hollywood با انتشار یک تصویر از فرزند اسنایدر در این رابطه گفته است:

اِلی اسنایدر یک ورزشکار حرفه‌ای است. به عنوان بازیکن خط حمله فوتبال، الی توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده است. او کاملا با قدرت بدنی، فیزیک و جوانی شخصیت رابین در دنیای واقعی مطابقت دارد.

Batman v Superman (1)

 

الی اسنایدر تاکنون در فیلم‌های زیادی که پدر وی کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته حضور پیدا کرده است. از کارهای او می‌توان به اجرای نقش لِنیداس در فیلم ۳۰۰، رورشاک جوان در فیلم Watchmen و یکی از سربازان فیلم Sucker Punch اشاره کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا الی اسنایدر به خوبی می‌تواند نقش رابین را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت ایفا کند؟

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice که با کارگردانی زَک اِسنایدر تولید شده، اوایل سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده