// جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: شخصیت بازی دیابلو در راه Heroes of the Storm

کینگ لئوریک، پادشاه اسکلت‌ها به زودی راهی Heroes of the Storm، بازی رایگان شرکت بلیزارد در سبک MOBA (جنگ‌های چندنفره‌ی آنلاین میدانی) می‌شود. البته هنوز بلیزارد اطلاعاتی را در رابطه با زمان انتشار این شخصیت اعلام نکرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فهرست شخصیت‌های Heroes of the Storm بازی رایگان (free-to-play) شرکت بلیزارد اینترتیمنت به مرور در حال افزایش است. اکنون اطلاعاتی از شخصیت قابل بازی جدیدی از طرف توسعه‌دهندگان منتشر شده است. کینگ لئوریک، شخصیتی آشنا که به همراه بروزرسانی Eternal Conflict در ماه ژوئن وارد بازی Heroes of the Storm  می‌شود.

گینگ لئوریک، یکی از شخصیت‌های شناخته شده در نقش پادشاه اسکلت‌ها در بازی Diablo III است که دارای مهارت‌های منحصر به فرد و طبیعتا ویران کننده‌ای است. این مهارت‌ها شامل نوسان اسکلتی (Skeletal Swing)، تخلیه‌ی امید (Drain Hope)‌ و شبح محرک (Wraith Walk) می‌شود. شما می‌توانید تمام حرکات ذکر شده به همراه روایتی از گذشته این شخصیت را در ویدیو پایین به صورت خلاصه مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

یکی از قدرت‌های منحصر به فرد کینگ لئوریک سرعت بازگشت سریعتر این شخصیت نسبت به سایر شخصیت‌های بازی است. زمانی که این شخصیت در حال بازگشت از مرگ است، روح این شخصیت در منطقه بازی باقی می‌ماند. قدرت دیگر این شخصیه تخلیه‌ی امید است که شما با استفاده از آن در کنار ضربه به دشمن جان خود را نیز افزایش می‌دهید. کینگ لئوریک را می‌توان سوم شخصیت مجموعه دیابلو نامید که به همراه بروزرسانی Eternal Conflict وارد دنیای Heroes of the Storm می‌شود. دو شخصیت دیگر Johanna the Crusader و The Butcher بودند.

به گفته‌ی توئیتر رسمی بازی این شخصیت بزودی اما نه در هفته جاری برای Heroes of the Storm عرضه می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده