نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۱

تماشا کنید: تریلر رسمی بازی Blood Bowl 2

تریلری از بازی Blood Bowl 2، ساخته‌ی استودیوی سایناید، منتشر شده است که ماهیت جذاب نسخه‌ی جدید این بازی بسیار قدیمی را نشان می‌دهد؛ بازی‌ای که راگبی، فوتبال آمریکایی، جنگ و حرکات وحشیانه را با هم ترکیب کرده است! در ادامه با زومجی همراه باشید.

از بازی Blood Bowl 2 که چند ماه پیش معرفی شد تریلری منتشر شده است تا به بازی کنندگان نشان دهد از بازی‌ای که نسخه‌ی اول آن دو دهه پیش منتشر شده است چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند. زمان عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این بازی نیز همزمان با شروع فصل جدید مسابقات NFL تعیین شده است.

در Blood Bowl 2 شما می‌توانید شخصیت اُرک یا انسان داشته باشید و یا از بین انبوهی از نژاد‌های دیگر شخصیت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید تا معلوم شود که چه کسی وحشی‌تر و خون‌بار تر بازی می‌کند و در نهایت پیروز مسابقه می‌شود. کلمه‌ی Blood در عنوان بازی نمایانگر حرکات خشنی است که بازیکنان می‌توانند در بازی انجام دهند و به همین دلیل هم رده‌ی سنی این بازی بالای ‍۱۶ سال انتخاب شده است. این بازی و زمین مسابقه‌ی آن ترکیبی از زمین‌های مسابقات فوتبال آمریکایی و راگبی است و از حرکات و حال و هوای این دو ورزش الهام گرفته است. بازیکنان می‌توانند به یکدیگر آسیب بزنند یا حریف را از میان بردارند تا تعداد یاران مقابل را کاهش داده و گلزنی را برای خود آسان‌تر کنند. شخصیت‌های درون بازی هم از نژادهای بسیار متنوعی انتخاب شده‌اند تا شما بتوانید از ویژگی‌های هرکدام از آنها برای پیروزی استفاده کنید. مثلا اِلف‌ها بسیار فِرز و چابک‌اند و در گلزنی خوب عمل می‌کنند، ولی دورف‌ها و اُرک‌ها بیشتر به درد درو کردن بازیکنان مقابل و درگیری‌های فیزیکی می‌خورند. شخصیت‌ها قابلیت شخصی‌سازی کامل را دارا می‌باشند و در بازی‌های لیگ شما می‌توانید مهارت‌ها و تجربه‌ی خود را ارتقا دهید.

این بازی قرار است در تاریخ ۳۱ شهریور برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی عرضه شود. با پیش خرید این بازی، بسته به اینکه چه پلتفرمی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از نژاد‌های خاص باز شده در بازی بهره ببرید.

کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند شخصیت‌های Lizardmen را باز کنند که هوش مصنوعی و لباس‌های مخصوص به خودشان را دارند. دارندگان پلی‌استیشن 4 همچنین بازیکنان ستاره‌ای چون Slibi و Hemlock را دریافت می‌کنند. بازی کنندگان نسخه‌ی ایکس‌باکس وان نیز الف‌های بیشه (Wood Elves) و بازیکنان ستاره‌ای چون دولفار لانگ استراید و جوردل فرِش بریز را خواهند داشت. پی‌سی باز‌ها هم می‌توانند دو نژاد مورد نظر خود را بین نژاد‌ها انتخاب کنند و نسخه‌ی چند نفره‌ی بتا را بازی کنند.

در ادامه می‌توانید تریلری از این بازی را تماشا کنید تا با حال و هوای این بازی بیشتر آشنا شوید:

دانلود ویدیو

منبع: GaminBolt و Wikipedia

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده