نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بهترین کمیک بتمن در سال آینده به فیلم انیمیشن تبدیل خواهد شد

امروز و در جریان نمایشگاه کمیک-کان ۲۰۱۵، دی‎سی کمیکس اعلام کرد که کمیک بتمن: کیلینگ جوک (شوخی‌ کشنده) که بنا به نظر بسیاری از طرفداران بهترین کتاب کمیک بتمن است، سال آینده به یک فیلم انیمیشن تبدیل خواهد شد.

بروس تیم‌ که بر روی چند فیلم انیمیشن دی‌سی کار کرده است تهیه کننده اجرایی فیلم خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۶ عرضه شود. شوخی‌ کشنده یکی‌ از ۳ فیلمی است که قرار است سال آینده از جهان دی‌سی ساخته شود. دو فیلم دیگر عبارتند از بتمن: بَد بلاد (خون بد) و لیگ عدالت در مقابل تایتان‌ها  که هر دو برخلاف شوخی‌ کشنده داستان‌های جدیدی را بازگو می‌کنند.

جزییات اندکی‌ از این اقتباس در دسترس است اما سایت دی‌سی در توضیح خود در مورد فیلم نوشته است که این فیلم یک بازگویی هیجان انگیز از یکی‌ از کتاب‌های کلاسیک بتمن خواهد بود. همچنین فیلم دارای ۱۵ دقیقه پیش‌درآمدی است که در کتاب وجود ندارد.

شوخی‌ کشنده که توسط الن موور (نویسنده واچمِن) نوشته شد در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. تصویر پردازی این کتاب بر عهده برایان ُبلند بود و  تمرکز اصلی‌ کتاب بر روی داستان شکل گیری جوکر است. همچنین کتاب دارای یک صحنه بسیار مهم در مورد باربارا گوردون نیز هست که اخیرا در بازی Batman: Arkham Knight به آن‌ ارجاع داده شده بود.

همچنین بنا بر گزارشات فیلم دیگری از بتمن بعد از بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت ساخته خواهد شد که بازهم بن افلک در نقش بتمن بازی خواهد کرد. وی همچنین یکی‌ از نویسندگان فیلم هم خواهد بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده