نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

کمپانی موجانگ کماکان مشتاق ساخت Minecraft کنسول‌ های Wii U و 3DS نینتندو است

بنا به گفته موجانگ، شرکت سازنده بازی محبوب Minecraft،, احتمال ساخته شدن نسخه‌های Wii U و 3DS این بازی هنوز کاملا از بین نرفته است. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

بازی Minecraft در حال حاضر بر روی بسیاری از پلتفرم‌های بازی در دسترس است. با این حال مدیر عامل ارشد شرکت موجانگ، وو بوی امید دارد که این بازی بتواند برروی پلتفرم‌های بیشتری عرضه شود.

در مصاحبه‌ایی که وی اخیرا با MCV انجام داده گفت که با اینکه کمپانی موجانگ توسط مایکروسافت خریداری شده است اما اشتیاقی درون اعضای کمپانی وجود دارد که دوست دارند بازی را بر روی پلتفرم‌های بیشتری برای طرفداران عرضه کنند و بتوانند با اینکار تعداد بازیکنان این بازی را بیشتر کنند.

اگر من می‌توانستم راه خودم را ادامه بدهم، Minecraft بر روی تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌شد. ما می‌خواهیم برای تمام بازیکنان در دسترس باشیم و این بدان معنی است که باید بر روی پلتفرم‌های جدیدی نیز بازی ما در دسترس باشد زیرا هرکسی از یک دستگاه متفاوت استفاده می‌کند. من هرگز هیچ دلیلی‌ برای عدم عرضه بازی بر روی Wii U و 3DS در موجانگ نشنیدم. فقط این مساله تا الان اتفاق نیافتاده است.

شکی‌ نیست که محدودیت‌های سخت‌افزاری 3DS نیاز به یک نسخه سبک‌تر از بازی دارد اما هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای عدم حضور بازی بر روی Wii U دیده نمی‌شود. بخصوص که گیم‌پد Wii U می‌تواند امکانات بسیار زیادی را  به بازی اضافه کند.

 بازی Minecraft در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی‌،مک، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و دستگاه‌های موبایل قابل بازی است.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده