نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

بازی Inside، ساخته جدید سازندگان Limbo تاخیر خورد

پس از عرضه بازی Limbo در سال ۲۰۱۰ و موفقیت‌های بی‌نظیری که این بازی کسب کرد، استودیو پلی‌دِد، خالق این بازی کار ساخت عنوان کاملا جدیدی را با نام Inside آغاز کرد. Inside ابتدا قرار بود اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما ظاهرا این تاریخ به تعویق افتاده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Inside ابتدا در نمایشگاه E3 2014 و در کنفرانس کمپانی مایکروسافت به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد و در آن زمان اعلام شد اوایل سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه این بازی خواهیم بود.

با این حال سازندگان نتوانستند Inside را برای عرضه در این زمان سال آماده کنند و در بیانیه رسمی خبر تاخیر در انتشار آن را اعلام کردند:

سال گذشته ما (استودیو PlayDead) بازی Inside را معرفی و اعلام کردیم در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه آن خواهیم بود، اما این اتفاق نخواهد افتاد.

پس از حدود پنج سال که از روند تولید Inside می‌گذرد، ما بیشتر از هرکس دیگری منتظر عرضه بازی هستیم، اما انجام این کار به بهترین شکل ممکن کمی دیگر زمان می‌برد.

بازی Inside هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان در دست تولید قرار دارد و اگرچه قرار است در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده