نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰

برگزاری مسابقات قهرمانی جهان بازی PES 2015 در جشنواره ی لیگ قهرمانان اروپا

دیروز شرکت سرگرمی های دیجیتال کونامی اعلام کرد که برترین بازیکنان Pro Evolution Soccer 2015 در جشنواره ی قهرمانان اروپا که در حاشیه ی بازی شنبه ی فینال لیگ قهرمانان در برلین برگزار می شود، برای رقابت فینال جهانی PES گرد هم می آیند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گفته ی سایت TelkomGaming، کونامی فضای اختصاصی ای را در جشنواره ی قهرمانان اروپا تدارک دیده است. در این رقابت شرکت کنندگانی از ایتالیا، فرانسه، آلمان، بریتانیا، اسپانیا، آسیا و آمریکای لاتین حضور خواهند داشت و رقابت ها با نسخه ی پلی استیشن 4 بازی انجام خواهد شد.

علاوه بر این، نتایج این رقابت ها به صورت زنده از طریق صفحه ی توییتر رسمی لیگ PES اعلام خواهد شد و به صورت زنده بر روی کانال لیگ PES در سایت Twitch نیز پخش خواهد شد.

کونامی در خصوص این رقابت که در روز مسابقه ی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و یوونتوس برگزار می شود، اعلام کرده است که بلیط بازی فینال و بیش از ۲۰ هزار یورو جایزه ی نقدی به برگزیدگان اعطا می شود. این تورنومنت بخشی از جشنواره ی سالانه‌ی قهرمانان اروپا است که در (آخر) هفته ی برگزاری بازی فینال لیگ قرمانان فوتبال اروپا برگزار می شود و در آن برای بازدید کنندگان فعالیت های مختلف، نمایشگاه ها و برنامه های گوناگونی توسط اتحادیه ی فوتبال اروپا وحامیان مالی در نظر گرفته می شود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده