نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵

استخدام افراد جدید برای یک بازی کاملا جدید توسط سازندگان Batman: Arkham Origins

استودیو مونترال کمپانی برادران وارنر، سازندگان بازی Batman: Arkham Origins، این روزها درحال استخدام افراد جدید برای ساخت یک بازی «جهان‌آزاد» و «کاملا جدید» هستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آگهی شغلی منتشرشده توسط وارنر، اطلاعات جالبی را در رابطه با پروژه بعدی استودیو مونترال این کمپانی به ما می‌دهد.

در اولین آگهی گفته شده استودیو مونترال بدنبال یک طراح برای «طراحی بازی و برخی سیستم‌های خاص برای یک بازی اکشن و جها‌ن‌آزاد» است.

در آگهی دیگر که اعلام شده این استودیو بدنبال یک کارگردان برای بخش تکنیکی این بازی است، مشخص شده فرد انتخاب‌شده به تیم سازنده یک بازی «کاملا جدید و نسل هشتمی» ملحق خواهد شد.

با بررسی بیشتر نقش کارگردان تکنیکی، متوجه خواهیم شد سازندگان برای بازی جدید خود از موتور آنریل استفاده می‌کنند. این بدین معنی است که بازی کاملا جدید وارنر مونترال از موتور کمپانی اپیک استفاده خواهد کرد. با این حال مشخص نیست از موتور آنریل ۳ یا ۴ برای ساخت این بازی استفاده می‌شود.

وارنر مونترال در گذشته وظیفه ساخت یک نسخه فرعی از سری بتمن آرکام با نام Batman: Arkham Origins را داشت. پس از انتشار Batman: Arkham City، استودیو راک‌استدی که سازنده اصلی این سری است، کار ساخت Batman: Arkham Knight را آغاز کرد و در این حین وارنر مونترال یک نسخه فرعی از این سری را تولید و منتشر کرد.

بسیاری از مردم فرض می‌کردند وارنر با سرمایه‌گذاری روی یک استودیو دیگر، قصد دارد «هرساله» یک نسخه جدید از سری بازی‌های بتمن منتشر کند. اما این آگهی‌‌شغلی، چیز دیگری می‌گوید.

Batman-Arkham-Knight

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۳، دولت اعلام کرد مبلغ ۱.۵ میلیون دلار در استودیو مونترال وارنر سرمایه‌گذاری کرده است. این رقم به مدیران این استودیو اجازه گسترش تجارت و تکنولوژی‌‌های خود را داد.

این ۱.۵ میلیون دلار بخشی از سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون دلاری دولت در این استودیو برای اضافه‌کردن ۱۰۰ شغل جدید و خرید ابزار و وسایل جدید تا سال ۲۰۱۸ بود.

علاوه بر Batman: Arkham Origins، وارنر مونترال روی نسخه Batman: Arkham City Armoured Edition برای کنسول Wii U و همچنین بازی Lego Legends Of Chima Online کار کرده است. این امکان هم وجود دارد که این استودیو درحال کار روی چند پروژه متفاوت است.

بازی Batman: Arkham Origins که نسخه فرعی سری بتمن آرکام که توسط راک‌استدی خلق شده است، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نظر شما در رابطه با این آگهی‌شغلی و برنامه‌های آینده استودیو مونترال کمپانی برادران وارنر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده