نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: The Elder Scrolls: Legends یک بازی کارتی جدید در دنیای اسکایریم

در کنار بازی‌های بزرگی مثل Doom و Fallout 4 که در کنفرانس بتسدا به نمایش درآمدند، یک بازی متفاوت نیز خودنمایی می‌کرد؛ The Elder Scrolls: Legends یک بازی کارتی رایگان است که تا پایان سال ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی و آیپد منتشر می‌شود.

تریلری کوتاهی که از بازی در کنفرانس بتسدا نمایش داده شد جزییات گیم‌پلی را مشخص نکرد، اما نشان می‌داد که شخصیت‌های زیادی از دنیای گسترده‌ی The Elder Scrolls در این بازی حضور خواهند داشت. بازیکن‌ها می‌توانند یکی از کلاس‌های موجود در بازی را انتخاب کنند و سپس با ساختن مجموعه‌ی کارت‌های خود، استایل بازی مورد نظرشان را تعیین نمایند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی The Elder Scrolls: Legends را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو

شاید The Elder Scrolls: Legends عظمت و شکوه یک نقش‌آفرینی بزرگ مثل Fallout 4 را نداشته باشد، اما موفقیت خیره‌‌کننده‌ی بلیزارد با بازی Hearthstone ثابت می‌کند که عناوین کارتی نیز می‌توانند مخاطب و سود زیادی را برای ناشرین خود به همراه بیاورند. در این بازی‌ها بازیکن‌ها می‌توانند با کارت‌های اولیه و رایگان نیز مجموعه‌ی خوبی بسازند، اما ساخت ترکیب‌های پیچیده و قدرتمند از کارت‌ها نیازمند هزینه کردن وقت و سرمایه است.

به احتمالا فراوان تا قبل از انتشار بازی اطلاعات بسیار بیشتری درباره‌ی گیم‌پلی و سایر ویژگی‌های The Elder Scrolls: Legends ارائه می‌شود.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده