نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹

در Dishonored 2 می‌توانید از بین دو شخصیت قابل بازی یکی را انتخاب کنید

کنفرانس شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 2015 با معرفی و رونمایی از چند بازی بزرگ همراه بود. در بخشی از این کنفرانس، استودیوی آرکین بازی Dishonored 2 را به طور رسمی معرفی کرد و اطلاعات زیادی را درباره‌ی آن ارائه نمود.

طبق اعلام این استودیو، در Dishonored 2 بازیکن‌ها می‌توانند از بین دو شخصیت قابل بازی مذکر و مونث، یکی را انتخاب کرده و بازی را آغاز کنند. کوروو اتانو، قهرمان بازی اول، به همراه امیلی کالدوین، شخصیت دیگر قسمت قبلی که بعدها متوجه شدیم دختر کوروو است، دو شخصیتی هستند که بازیکن‌ها می‌توانند در قسمت دوم هدایت آنها را به عهده بگیرند.

هر یک از این شخصیت‌ها دارای قدرت و مهارت‌های مخصوص به خود هستند. در واقع با انتخاب هر کدام از آنها گیم‌پلی متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. اگرچه در تریلر معرفی بازی هیچ کدام از قدرت‌های کوروو مشاهده نشدند، اما به احتمال فراوان بسیاری از توانایی‌های او در بازی قبلی، در Dishonored 2 نیز قابل استفاده هستند.

dishonored2b

در ویدئوی معرفی بازی، بیش از همه با امیلی و قدرت‌های او برای انجام ماموریت‌ها آشنا شدیم. توانایی اصلی امیلی آویزان شدن و تاب خوردن در محیط‌های بازی است (مثل مرد عنکبوتی). او همچنین می‌تواند به سایه تبدیل شود و به سرعت در امتداد دیوارها حرکت کند. در تریلر نمایش داده شده چند سلاح نیز توسط امیلی مورد استفاده قرار گرفتند که از آن جمله می‌توان به یک کمان کوچک، مین دستی مخصوصی که در محتوای دانلودی The Knife of Dunwall قسمت قبل نیز وجود داشت و همچنین شمشیر جمع‌شونده‌ی معروف کوروو اشاره کرد.

وقایع Dishonored 2 در شهر کارناکا اتفاق می‌افتند. کارناکا در جنوب دانوُل، شهری که بازی قبلی در آن جریان داشت واقع شده است و بخشی از ناحیه‌ی سرکونوس محسوب می‌شود. کارناکا علاوه بر اینکه به عنوان زادگاه کوروو شناخته می‌شود، منبع اصلی «افسون استخوان» (آیتمی که برای ارتقا مهارت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد) نیز هست. بر خلاف دانوُل، کارناکا ترکیب گسترده‌تری از محیط‌های شهری و طبیعی را با حال و هوایی سرزنده و روشن‌تر به نمایش می‌گذارد. آنطور که به نظر می‌رسد، تکنولوژی در کارناکا نسبت دانوُل پیشرفته تر است و ربات‌های این شهر از هوش بالاتری برخوردارند.

Dishonored 2 در بهار سال ۲۰۱۶ میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده