نویسنده: حامد افرومند
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: اولین تیزر بازی Afro Samurai 2: Revenge of Kuma

بیشتر از یک سال از معرفی Afro Samurai 2: Revenge of Kuma می‌‌گذرد اما تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست.  امروز یک تیزر از بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این بازی داستان شخصیتی به نام کوما (Kuma) را دنبال خواهد کرد. او قبلا برای مدتی از دوستان Afro بوده، اما اکنون به دنبال انتقام گرفتن از او به دلیل اتفاقات بدی است که برای خانواده‌اش افتاده و منجر به مرگشان شده است. امروز تیزری از این بازی منتشر شده که مقدمه‌ای برای به تصویر کشدن داستان بازی است و فعلا خبری از نمایش گیم‌پلی بازی نیست:

همچنین به نظر می‌رسد که شخصیت‌های ققابل بازی دیگری نیز در بازی وجود داشته باشند. چقدر دوست دارید که Afro نیز یکی از آن‌ها باشد؟

اولین شماره بازی Afro Samurai برای دو کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 توسط نامکو باندای گیمز (Namco Bandai Games) تولید شده بود.  دیوید رابینسون تولید کننده ارشد بازی Afro Samurai دو سال قبل برای پیوستن به استودیوی ریدَکتِد (Redacted Studios)  از شرکت  نامکو جدا شد. در نتیجه ساخت شماره جدید بازی Afro Samurai توسط استودیو ریدَکتِد ادامه یافت.

این بازی در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس واسن منتشر خواهد شد. با توجه به نزدیکی نمایشگاه E3 باید منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی در E3 باشیم.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده