نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نسخه «رایگان» بازی Driveclub در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد

پائول راسچِنسکی، کارگردان بازی Driveclub طی روزهای اخیر تایید کرد نسخه رایگان یا PS Plus این بازی در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد و به‌زودی عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمانی که یکی از طرفداران از راسچِنسکی در رابطه با زمان عرضه نسخه رایگان بازی پرسید، وی گفت:

نسخه PS Plus بازی Driveclub در مراحل انتهایی تولید به سر می‌برد.

اواسط این ماه بود که استودیو اِوولوشن با انتشار یک بروزرسانی عظیم برای سرورهای Driveclub، اعلام کرد عرضه نسخه رایگان بازی نزدیک‌تر و نزدیک‌تر شده است.

DriveClub که قرار بود در زمان عرضه پلی‌استیشن 4 عرضه شود، با یک سال تاخیر روانه بازار شد و از آن زمان از مشکل سروهای خود رنج می‌برد. سونی با انتشار بروزرسانی‌های مداوم و بسته‌های الحاقی رایگان، سعی کرد مشکلات بوجود آمده را جبران و از طرفداران عذرخواهی کند.

مشکلاتی که در سرورهای بازی بوجود آمد، به سونی اجازه نداد نسخه رایگان DriveClub را همزمان با عرضه نسخه کامل آن منتشر کند. سال گذشته اعلام شد برای رفع مشکلات کامل سرورها، نسخه پلی‌استیشن پلاس با تاخیر عرضه خواهد شد و با این خبر، به نظر سرانجام زمان آن فرارسیده  است. اگرچه این بازی مشکلات خود را دارد، اما از زمان عرضه با انتشار بروزرسانی‌های فراوان به یک بازی فوق‌العاده زیبا تبدیل شده و آب و هوای داینامیک آن، یکی از مثال‌هایی است که برای باور آن تنها باید خودتان مشاهده کنید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد آخرین بازی اِوولوشِن بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده