نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

بخش داستانی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain احتمالا حدود ۱۰۰ ساعت طول خواهد کشید

ظاهرا بخش داستانی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain طولانی‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید است و اگر بخواهید باحوصله به تجربه این بخش بپردازید، تقریبا به ۱۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی روزهای اخیر کمپانی کونامی در شبکه یوتیوب پلی‌استیشن اقدام به استریم بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain کرده است. هدف اصلی بازیکن در این ویدیو اتمام بخش داستانی بوده  و درحالی که ۵۰ ساعت زمان خود را صرف این بخش کرده بوده است، در بخش تنظیمات نشان داده می‌شد تنها ۵۲ درصد از محتویات کلی بازی را به پایان رسانده شده است.

البته انتظار می‌رود بازیکن موردنظر تمام ۵۰ ساعت وقت خود را مستقیما صرف بخش داستانی نکرده باشد. احتمال می‌رود که این شخص درطول سفر خود با اِسنِیک به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف و دریافت تروفی هم پرداخته است.

حتی اگر نصف این زمان را هم حساب کنیم، بازهم ۵۰ ساعت زمان زیادی برای بخش داستانی این بازی است. زمانی که بازیکنان بخش داستانی را به اتمام برسانند، حتی می‌توانند وارد بخش آنلاین شوند و یک تجربه کاملا جدید با دوستان خود که ساعت‌ها وقت آن‌ها را خواهد گرفت را تجربه کنند.

metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-desktop-wallpaper

نظر شما در رابطه با مدت‌زمان اتمام بخش داستانی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain چیست؟

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

منبع: Gameranx


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده