// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ عرضه بازی Devil's Third در نمایشگاه E3‌ اعلام خواهد شد [E3 2015]

کمتر از یک ساعت پس از فاش شدن اولین اطلاعات از بازی Devil's Third، تامانوبو ایتاگاکی خالق این بازی معرفی این بازی در نمایشگاه E3  را رسما تایید کرد. با توجه به این خبر باید انتظار کنفرانس خوبی از نینتندو در رویداد E3 امسال داشته باشیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

af4d18c6ae5583dabd26b7886f5f7b81

اما داستان واقعی از چه قرار است:

تبلیغات جدید بازی Devil's Third مستقیما از طرف خود تامانوبو ایتاگاکی و البته در وبسایت وال‌هالا گیمز استودیوز ظاهر شد. اول از همه سایت رسمی اقدام به انتشار ۸۸ تصویر جدید از این بازی کرد. این تصاویر نه تنها شامل تصاویری اکشن از بازی می‌شد بلکه مدل‌های مختلف شخصیت‌ها، پیش‌نمایش نقشه‌ها و از همه چشمگیرتر صفحه‌ی نمایش فوق‌العاده بارگزاری است که البته ما نیز یکی از این تصاویر را نمایه اصلی این خبر در بالا انتخاب کرده‌ایم.

هرچند اکنون تاریخ انتشار این بازی برای اروپا، استرالیا و ژاپن اعلام شده است، اما هنوز نینتندو آمریکا در رابطه با عرضه‌ی این بازی در آمریکای شمالی سخنی به میان نیاورده است. البته احتمال عجله سایت گیم‌فلای در اعلام زمان عرضه بازی وجود دارد. اما  در لیستی که گیم‌فلای منتشر کرده است، تاریخ ۲۸ آگوست برای عرضه‌ی بازی در اروپا و استرالیا تایید می‌شود. سایت رسمی بازی نیز تاریخ عرضه‌ی Devil's Third در کشور ژاپن را ۴ آگوست (سیزدهم مرداد) اعلام کرده است.

البته، می‌توان حدس زد که خرده‌فروشان اطلاعاتی دقیق‌تر در رابطه با زمان عرضه‌ی این بازی‌ در آمریکای شمالی دارند. تازه‌ترین پیام ایتاگاکی نیز اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه‌ی بازی در آمریکای شمالی به ما می‌دهد. در پیام زیر ایتاگاکی با سرخوشی تمام در پاسخ حقیقت داشتن خبر گیم‌فلای به طرفدار سوال کننده می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک احتمالا این بازی را آمریکایی ها نیز خواهند دید.

40a5d058c1b7fbdbe861998d1c4aa6b2

اگر بخواهیم اظهارات ایتاگاکی را  در مقایسه با سایر توسعه‌دهندگان مانند پلتینیوم گیمز مد نظر قرار دهیم،  ایتاگاکی در مقابل سوالات مکرر بسیاری از هواداران خویشتن‌دار بوده است.

در فوریه گذشته او از هواداران خواست تا به سادگی به نینتندو اعتماد داشته باشند. یک ماه بعد نیز او در پاسخ به یکی از طرفداران گفت که به E3‌ برمی‌گردد. ایتاگاکی سال گذشته نیز در نمایشگاه E3 2014  و رویداد Treehouse  شرکت نینتندو نیز برای نمایش Devil;s Third حاضر شد. تمام سخنانی که در بالا آوردیم تنها یک معنا دارند و آن حضور با شکوه بازی Devil's Third در کنفرانس E3 شرکت نینتندو است.

تعدادی از تصاویر هنری بازی از شخصیت‌ها:

تصاویر هنری:

درصورتی که از طرفداران شرکت نینتندو هستید آیا بازی Devil's Third در لیست انتظار شما نیز حضور دارد؟ به نظر شما این به چه شکلی در نمایشگاه E3 رونمایی می‌شود؟

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gameranx


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده