نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از عموم مردم به نمایشگاه E3 امسال دعوت خواهند شد

کمپانی های تجاری شرکت کننده نمایشگاه E3 امسال قادر خواهند بود تا طرفداران را هم به این نمایشگاه که در های آن همیشه به روی عموم بسته بود دعوت کنند. با جزئیات این خبر و تاریخ و تعداد شرکت کنندگان در E3 2015 با زومجی همراه باشید.

ریچ تیلور، قائم مقام امور مشتریان و صنعتِ اتحادیه ی سرگرمی های نرم افزاری (ESA)، در مصاحبه ای با سایت Polygon عنوان کرد که امسال قریب به ۵۰۰۰ نفر می توانند از طریق ۳۱ عضو بخش تجاری این اتحادیه، در رخداد E3 امسال شرکت کنند.

از جمله اعضا ی این اتحادیه می توان به اکتیویژن-بلیزارد، کپ کام، الکترونیک آرتز، اِپیک گیمز، سونی (SCEA)، برادران وارنر و یوبی سافت اشاره کرد.

تیلور در مصاحبه اش گفت:

امسال برای اولین بار، مصرف کنندگان حرفه ای نیز در سالن های نمایشگاه دیده خواهند شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه هرکدام سهمیه ی مشخصی را دریافت کرده اند که به آن ها اجازه می دهد تا مصرف کنندگان منتخب خود را هم به این نمایشگاه بیاورند. برخی از کمپانی ها و اعضای هیئت مدیره ی این اتحادیه تمایل داشتند تا در نمایشگاه با مردم به طور مستقیم ارتباط داشته باشند. در این عصر رسانه‌های گسترده ی جمعی که در آن به سر می بریم، حضور علاقه مندان و دیدن واکنش ها و شور و نشاط آنها مزیت بزرگی محسوب می شود.

سال گذشته نزدیک به 49000 غرفه‌دار، نمایندگان صنایع و خبرنگار در E3 2014 شزکت کردند. اتحادیه ی سرگرمی های نرم افزاری انتظار دارد تا امسال تعداد کمپانی ها و صنایع مانند سال گذشته باشد، اما با حضور عموم دعوت شده، میزان کلی شرکت کنندگان در این نمایشگاه ده درصد افزایش یابد.

نمایشگاه E3 2015 از ۲۶ تا ۲۸ خرداد در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد، اما ناشرانی همچون مایکروسافت، الکترونیک آرتز، یوبی سافت، و سونی استارت کارشان را یک روز قبل، با برگزاری کنفرانس های اختصاصی خبری خواهند زد.

با زومجی در تاریخ های ذکر شده با پوشش کامل بزرگترین رویداد صنعت بازی های رایانه ای همراه باشید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده