نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سازنده‌ی PlayStation Home از سونی جدا شد

استودیوی لوت اینترتینمنت، سازنده‌ی سرویس آنلاین شبیه‌ساز زندگی مخصوص پلی‌استیشن 3 به نام PlayStation Home، اعلام کرد که از این به بعد به طور مستقل بازی‌هایش را منتشر می‌کند. این شرکت همچنین نامش را به لوت اینتراکتیو تغییر داد.

این خبر در حالی منتشر شد که اوایل امسال نیز بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی که به خاطر ساخت عناوینی چون EverQuest و PlanetSide 2 و H1Z1 شناخته می‌شود، از این کمپانی شد و با نام جدید دی‌بریک به کارش ادامه داد.

دیوید استرلینگ، یکی از موسسان لوت اینتراکتیو درباره‌ی جدایی این استودیو از سونی گفت:

این موضوع مربوط به زمانی طولانی است، اما بالاخره لوت اینتراکتیو آمادگی پیدا کرد تا خود را به عنوان یک ناشر مستقل معرفی کند. ما حاضریم تا E3 را با نمایشی قدرتمند از بازی‌ها شروع کنیم و صحنه را برای اعلام یک برنامه‌ی زمانی شگفت‌انگیز از بازی‌های مستقل برای سال ۲۰۱۵ و پس از آن مهیا کنیم.

لوت اینتراکتیو حداقل سه بازی شامل Whispering Willows و Back to Bed و Velocibox را به نمایشگاه E3 امسال خواهد آورد. این سه بازی در بخش ویژه‌ی بازی‌های مستقل E3 قابل بازی هستند و حاضرین در نمایشگاه می‌توانند آنها را تجربه کنند. اگرچه لوت اینتراکتیو اکنون کاملا مستقل است و زیر نظر سونی فعالیت نمی‌کند، اما سه بازی نام برده شده برای کنسول‌های این شرکت یعنی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در تابستان امسال منتشر خواهند شد.

در ادامه با این سه بازی بیشتر آشنا می‌شویم.

whispering

Whispering Willows

این بازی که توسط نایت‌لایت اینتراکتیو ساخته شده است، یک ماجراجویی دوبعدی زیبا است که قصه‌ای نسبتا ترسناک را از نگاه یک قهرمان مونث بازگو می‌کند. بازی دارای استایل هنری منحصربه‌فردی است و صحنه‌های آن شبیه نقاشی‌های دستی هستند. Whispering Willows از موسیقی زیبایی نیز بهره می‌برد.

 

btb

Back to Bed

این بازی معمایی عجیب و غریب که توسط بدتایم دیجیتال گیمز ساخته شده است، بازیکن‌ها را در نقش فردی که هر شب در خواب راه می‌رود قرار می‌دهد. جلوه‌های بصری بازی واقعا زیبا هستند و محیط‌های آن به شکل هنرمندانه‌ای رویاها یا کابوس‌های شبانه را یادآور می‌شوند.

 

box

Velocibox

این بازی یکی از سخت‌ترین عناوین در سبک دویدن بی‌پایان است که بازیکن‌ها در آن باید یک جعبه‌ را در محیط‌های مختلف با موانع متعدد هدایت کنند. Velocibox توسط شون بک گیمز ساخته شده است.

 

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده