// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تصاویری از جدیدترین ساخته ریدلی اسکات به نام The Martian منتشر شد

شرکت فیلم‌سازی فاکس قرن بیستم چند تصویر جدید، از فیلم اکشن/ماجراجویی The Martian،  جدیدترین ساخته ریدلی اسکات منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این فیلم داستان یک فضانورد به نام مارک وانتی (با بازی مت دیمن) است که برای ماموریتی به کره مریخ می‌رود و در آن جا بر اثر طوفان شدیدی که رخ می‌دهد، از گروه همراه‌اش جدا می‌شود و همراهان‌اش فرض می‌کنند که او مرده است. اما وانتی زنده می‌ماند و خود را تنها و بی‌کس در این سیاره‌ی بی‌رحم پیدا می‌کند. تنها با تجهیزاتی اندک باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار گیرد و راهی برای برقراری ارتباط با زمین پیدا کند و اطلاع دهد که او زنده است. میلیون‌ها مایل دورتر سازمان ناسا و تیم حاوی دانشمندان بین‌المللی به صورت خستگی‌ناپذیری در حال کار هستند تا وانتی، این مرد مریخی را به خانه بازگردانند. با توجه به داستان، می‌توان این برداشت را داشت که این فیلم تا حدود زیادی شبیه فیلم شاهکار Gravity، ساخته‌ی آلفانسو کوئرون با بازی جورج کلونی است.

این فیلم براساس رمان پرفروشی به همین نام ساخته شده است و از دیگر بازیگران این فیلم ستارگانی چون شین بین (بازیگری که در دو شماره از فیلم‌های ارباب حلقه‌ها حضور داشت)، جسیکا چستین، کریستن ویگ، مایکل پنا و بازیگر مجموعه‌ی «House of Cards» کیت مارا هستند. ریدلی اسکات، این کارگردان برجسته هالیوودی که فیلم هایی چون Blade Runner، Alien، Gladiator، Prometheus و American Gangster را کارگردانی کرده است، تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. همچنین سیمون کینگ‌برگ، مایکل شافر، مارک هوفام و ادیتا سود در تولید این فیلم، ریدلی اسکات را همراهی می‌کنند.

فیلم The Martian در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ (۴ آذر ۱۳۹۴) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. شما می‌توانید این تصاویر را به صورت گالری در زیر مشاهده کنید:

آیا مرد مریخی می‌تواند همانند فیلم «جاذبه» موفق ظاهر شود یا این که با یک فیلم تقلیدی متوسط رو به رو هستیم؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده