نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Heroes of the Storm وارد مرحله آزمایشی عمومی شد

شرکت بلیزارد با انتشار تریلری از بازی مورد انتظار Heroes of the Storm اعلام کرد این بازی به  صورت رسمی وارد مرحله آزمایشی عمومی یا Open Beta شده است و همه علاقه‌مندان می‌توانند آن را انجام دهند. در ادامه با تماشا تریلر همراه زومجی باشید.

بازی قهرمانی و مورد انتظار Heroes of the Storm از ماه ژانویه در مرحله آزمایشی خصوصی قرار داشت. اگرچه بازی اوایل ماه ژوئن به صورت رسمی منتشر خواهد شد اما در فاصله بین خاتمه مرحله آزمایشی خصوصی تا عرضه بازی، علاقه‌مندان می‌توانند به آزمایش و تجربه بازی بپردازند. این بدین معنا است که می‌توانید به وب‌سایت بازی به آدرس Heroesofthestorm.com رفته، کلاینت آن را دانلود کنید و به تجربه بازی بپردازید. البته این تجربه با محدودیت‌هایی نیز همراه خواهد بود اما می‌تواند پیش‌نمایش خوبی از بازی نهایی باشد.

بلیزارد در اعلامیه خود در این باره آورده است:

این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که مرحله آزمایشی عمومی به منزله نخسه نهایی بازی نیست و ما عمیقا به آنالیز بازی خوهیم پرداخت تا از تجربه مثبت و لذت‌بخش برای همه بازیکنان آگاه شویم.

همچنین به علت این‌که تعداد بازیکن زیادی خواهان تجربه این مرحله از بازی هستند، ممکن است تاخیر مختصری در دریافت و تجربه بازی ایجاد شود. بنابراین نگران نباشید و فقط کافی است کمی صبر کنید.

بلیزارد همچنین تایید کرد که عرضه بازی به همراه یک رویداد زنده در لندن خواهد بود که اول ماه ژوئن برگزار می‌شود. این نمایش شامل مصاحبه با توسعه‌دهندگان بازی، مهمانانی از دنیای بازی‌های ویدیویی و موسیقی زنده خواهد بود و به صورت زنده از طریق اینترنت برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر مربوط به عرضه نسخه آزمایشی عمومی بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو

شما نیز می‌توانید به تجربه نسخه آزمایشی عمومی بازی Heroes of the Storm بپردازید و دیدگاه‌های خود درباره این بازی را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده