نویسنده: علی معصومی
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل Does Not Commute: بی وقفه رانندگی کنید!

بازی سفرهای درون‌شهری از آن دست بازی‌های خواستنی و دوست‌داشتنی است. از آن بازی‌هایی که باید حتما آن را یک بار امتحان کنید و در محیط زیبا و منحصر به فرد آن بی وقفه رانندگی کنید. در ادامه با معرفی بازی موبایل Does Not Commute همراه زومجی باشید.

استراتژی و مسابقه

خلاصه بازی این است که شما در حال رانندگی یک ماشین غیر قابل توقف از نقطه A به نقطه B هستید. پس از رساندن این ماشین به مقصد، در همان قاب زمانی، ماشین دیگری را هدایت می‌کنید، به طوری که ماشین اولی را در همان مسیری که هدایت کردید، خواهید دید و باید مراقب تصادف این ماشین با ماشین اولی باشید! پس از رساندن ماشین دوم به مقصد، این سیکل کماکان ادامه خواهد داشت و شما رفته رفته به تعداد ماشین‌ها می‌افزایید تا شهری پر ترافیک بسازید. اگر بتوانید دهمین ماشین را از این ترافیکی که خود باعثش هستید، سالم بگذرانید، برنده‌اید! حواستان باشد که هر ماشین، وزن، سرعت و هندلینگ مخصوص به خود را دارد. در نتیجه در محاسبات خود باید این موارد را نیز در نظر بگیرید.

معرفی بازی موبایل: Does Not Commute: سفرهای درون شهری!

اگر تصادف کنید، سرعت بازیتان کم می‌شود. اما توجه داشته باشید که باید بازی را در زمان محدودی به انجام برسانید، در نتیجه تصادف کردن، قدری تأخیر در کار شما ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید در طول بازی، به عقب بازگردید اما در ازای از دست دادن ۱ ثانیه ارزشمند! ابزارهایی نیز برای کمک در این بازی پیش بینی شده اند: افزونه سرعتی، زرهی و اصطکاکی. درست است که اینها فوایدی دارند اما گاهی بدون ضرر هم نیستند. به عنوان مثال افزونه سرعت با وجود افزایش سرعت ماشین، باعث کاهش اصطکاک ماشین در جاده می‌شود.

هدف این است که ماشین‌ها را زودتر از زمان مقرر، به مقصد برسانید. در طول مسیر نیز شما با جایزه‌هایی روبرو می‌شوید که در صورت کسب آنها، به زمان شما افزوده خواهد شد. بیشتر این جوایز در مسیرهای صعب‌العبور و در جاهای مخفی قرار دارند، پس تمام تلاش خود را برای کسب آنها انجام دهید. مراحل این بازی با دقت و ظرافت بسیار طراحی شده اند. پس شما نیز دقت کافی را در انجام بازی به کار بگیرید تا نهایت لذت را از آن ببرید.

معرفی بازی موبایل: Does Not Commute: سفرهای درون شهری!

لذت و هیجان رانندگی

بازی سفرهای درون شهری، بازی واکنش‌ها، تدبیرها و نقشه کشی‌ها است و وقتی مسیر مناسب را پیدا کردید، باید روی آن متمرکز شوید. کنترل بازی بسیار ساده است: چپ و راست. ماشین‌ها را در مسیرشان به چپ و به راست هدایت می‌کنید و تمام! ویژگی فوق‌العاده بازی این است که هر وسیله نقلیه، از نظر وزن و سرعت و شتاب، بسیار منحصر به فرد طراحی شده است.

این بازی کاملا رایگان است اما مانند بسیاری از بازی‌ها با سیستم پرداخت درون برنامه‌ای عرضه شده ات. با پرداخت مبلغی، می‌توانید چک‌پوینت‌ها را آزاد کنید. اما در هر صورت بدون هزینه نیز می‌توانید بازی را به اتمام برسانید. تجربه این بازی، تجربه‌ای از بیم و امید است. از چالشی که پیش روی شما است هرگز ناامید نشوید. گرافیک بازی نیز بسیار دوست‌داشتنی و جذاب است. پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده