// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹

با خرید پیراهن های بازی Destiny به زلزله زدگان نپال کمک کنید

استودیوی بانجی امروز از لباس‌های مخصوصی با طرح بازی Destiny رونمایی کرد که برای کمک به زلزله زدگان نپال طراحی شده است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بانجی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار صاحب یکی از این پیراهن‌ها شوید. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه باشید.

هفته گذشته کشور نپال با زلزله‌ای عظیم به قدرت ۷.۸ ریشتر مواجه شد که خسارت‌های زیادی وارد کرد. به گفته استودیوی بانجی تمامی درآمد بدست آمده از فروش این لباس‌ها توسط سازمان‌های خیریه برای کمک به مردم این کشور استفاده خواهد شد.

البته بانجی تنها استودیوی نیست که دست به این اقدام نیکوکارانه زده است، چندی پیش استودیوی سازنده بازی Far Cry 4 نیز مبلغ قابل توجه‌ای را برای کمک به زلزله زدگان نپال اهدا کرد.

جدا از آن نیز شما می‌توانید با پیش خرید این پیراهن‌ها در خود بازی Destiny  صاحب چند آیتم اختصاصی مانند یک نوع پلاک شوید. فروشگاه بانجی تا تاریخ سوم خرداد ماه این پیراهن‌ها را برای پیش خرید قابل دسترسی قرار خواهد داد، تولید آن‌ها نیز تنها یک روز پس از اتمام پیش خریدها یعنی چهارم خرداد آغاز خواهد شد و نهایتا تا اواسط همان ماه به دست خریداران خواهد رسید. آیتم‌های درون بازی نیز از طریق یک بروزرسانی که قرار است در طی دو ماه آینده منتشر شود به حساب خریداران اضافه خواهد شد. به منظور بدست آوردن این آیتم‌ها نیز برای خرید هر لباس استودیوی بانجی یک ایمیل برایتان ارسال خواهد کرد که شامل کدِ مخصوص برای آیتم‌ها خواهد بود.

استودیوی بانجی درحال حاضر خود را آماده می‌کند تا جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny با نام House of Wolves را در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه کند. این بسته محتواهای بسیار زیادی به بازی اضافه خواهد کرد به علاوه تغییرات بیشتر مانند فضاهای جدید، تعداد نسبتا زیادی سفینه فضایی، اسلحه و زره به علاوه افزایش میزان لول بازی تا عدد ۳۴ و همینطور تغییراتی در بخش چند نفره رقابتی. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده