// چهار شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

شایعه: نسخه جدید Red Dead Redemption در E3 امسال رونمایی خواهد شد

یکی از کاربران وبسایت ردیت که ادعا می‌کند سابقا در راک استار مشغول به کار بوده، اطلاعات نسبتا زیادی راجع به دنباله‌ی تایید نشده Red Dead Redemption که پیش از این در فضای غرب وحشی و سندباکس در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، در اختیار کاربران دیگر قرار داده است.
طبق صحبت‌های این کاربر مذکور بازی جدید در حقیقت یک پیش زمینه خواهد بود و داستان آن دوازده سال قبل از وقایع شماره اول اتفاق خواهد افتاد.بازی نیز Red Dead Redemption 2: Legends of the West نام خواهد داشت که برای عرضه برروی کنسول‌های نسل حاضر و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است، البته نسخه رایانه‌های شخصی با یک ماه تاخیر منتشر خواهد شد. بازی جدید ظاهرا شامل سه کاراکتر قابل بازی خواهد بود: یک شخصیت جدید، یک شخصیت از شماره اول و سومین شخصیت هم توسط خود بازیکن ساخته می‌شود. طبق گفته‌های این کاربر ما به طور کلی به این نتیجه رسیدیم:
دو کاراکتر اصلی آیریش و سث نام دارند. آیریش از کشور ایرلند وقتی که پانزده سال داشته به آمریکا مهاجرت کرده است. شما کنترل او را وقتی که ۲۱ سال سن دارد به دست خواهید گرفت. سث آمریکایی و از شهر کنزاس است، او در یک بانک با سمت گوینده کار می‌کند. سث شایعاتی درمورد یک گنج گمشده می‌شنود و با استفاده از پس انداز خود به ایالت تگزاس و شهری با نام تانگلوید نقل مکان می‌کند. در طول مراحل داستانی بازی ما در طی فلش بک‌هایی با گذشته او در بازی اول بیشتر آشنا می‌شویم، اینکه او چگونه همسر، فرزندان،خانه و کارش را برای پیدا کردن این گنج از دست داده است. شخصیت سوم کسی است که شما مشابه بخش چند نفره‌ی بازی GTA V خودتان آن را می‌سازید. شما قابلیت انتخاب لباس‌ها و اسبش را دارید. اگرچه شما قادر خواهید بود لباس‌های جدید و بیشتری برای دو شخصیت سث و آیریش آزاد کنید اما برای شخصیت سوم که خودتان نامش را انتخاب می‌کنید از همان ابتدا تمامی لباس‌ها، شلوارها، چکمه‌ها، دستکش‌ها و کلاه‌های وسترنی قابل دسترسی خواهد بود. همچنین اسب‌ها نیز سیستم شخصی سازی کاملا جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد. شما مانند بازی قبلی می‌توانید نوع و نژاد اسب خود را انتخاب کنید اما این بار برای مثال قادر خواهید بود نوع زین، نعل، مقدار بار قابل حمل و رنگش را هم به سلیقه خود شخصی سازی کنید. از طرف دیگر نیز قابلیت خرید خانه امن و شخصی سازیش را هم خواهید داشت. تمامی این موارد نیز قابلیت انتقال به بخش چند نفره را خواهند داشت. ماموریت‌های جانبی بسیار زیاد و جدیدی به بازی اضافه خواهد شد و بخش داستانی نیز برای هر دو شخصیت سث و آیریش متشکل از سی مرحله خواهد بود. شخصیت سوم هم در مراحل داستانی حضور خواهد داشت اما توانایی به دست گرفتن کنترل او در این مراحل را نخواهید داشت. او به عنوان یک مزدور در بخش داستانی ظاهر خواهد شد و در طی مراحل به سث و آیریش کمک می‌کند. شما که شخصیت سوم باشید جدا از مراحل داستانی می‌توانید به راحتی در نقشه‌ی بازی گشت و گذار کنید، دو شخصیت دیگر نیز می‌توانند به عنوان همراه به شما اضافه شوند اما قادر نخواهید بود تا کنترل‌شان را به دست بگیرید. در طی بخش کمپین بازی با شخصیت‌های قدیمی بسیار زیادی از دو بازی قبلی مواجه خواهید شد مانند بانی مک‌فارلن جوان، شریف و حتی جان مارستون، البته او در آن برهه زمانی در گروه مخصوص به خودش فعالیت می‌کند. یکی از بخش‌های بزرگ و جدیدی که به این بازی اضافه شده است بخش گروه‌ها یا به اصطلاح همان گنگ‌ها خواهد بود. شما می‌توانید به چندین گنگ مختلف بپیوندید یا اگر فکر می‌کنید که تواناییش را دارید به سوی قانون رفته و برای آن‌ها کار کنید. البته مانند گنگ‌ها که مختلف هستند هر شهر نیز سیستم قانونی خود را دارد. اگر شما در سمت قانون قرار گیرید از انجام برخی کارها مانند دزدی منع خواهید شد. اگرچه در بازی توانایی دزدی و دستبرد زدن به بانک‌ها را خواهید داشت اما ممکن است این کار به قیمت از دست دادن شغل یا حتی زندگی‌تان تمام شود. همچنین شما قادر به اضافه کردن ۴ تا ۸ عدد از دوستان‌تان به اینگونه مراحل مانند دزدی خواهید بود، یعنی در حقیقت قابلیت کو-آپ هم به بازی اضافه شده است. برخی از مراحل فرعی و داستانی بازی نیز قابلیت کو-آپ خواهند داشت.
این کاربر در رابطه با رونمایی رسمی از سوی راک استار نیز اعلام کرد:
بازی RDR 2 LotW در E3 پیش رو به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
از آن جایی که موقعیت و سمت سابق این کاربر در راک استار هنوز مشخص نشده است پیشنهاد می‌شود که تمامی اطلاعات بالا را فعلا شایعه‌ای بیش ندانید، مخصوصا از آن جایی که راک استار هیچ گاه در طی مراسم E3 از بازی‌های خود رونمایی نکرده است. این کمپانی هم اکنون خود را آماده انتشار نسخه رایانه‌های شخصی بازی GTA V می‌کند، شما می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این نسخه که بر روی نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود از طریق این لینک مشاهده کنید. منبع: eTeknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده