نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹

بد بودن شماره چهارم فیلم ترمیناتور، دلیل عدم حضور آرنولد شوارتزنگر در آن

معمولا خیلی کم پیش می‌آید که بازیگران سینما راجع به فیلم‌هایی که دوست ندارند صحبت کنند اما آرنولد شوارتزنگر این‌گونه نیست. در ادامه با زومجی همراه باشید تا ببینیم چرا او در فیلم Terminator: Salvation حضور نداشت و نظر او راجع به سه‌گانه ترمیناتور چیست.
آرنولد شوارتزنگر در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته از برتر خواندن شماره دوم سری ترمیناتور خودداری کرده و اعلام کرده است که هر سه شماره این سری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است هر کدام دارای شخصیت‌ خاص خود بوده‌اند. در ادامه مصاحبه آرنولد به دلیل عدم حضور خود در شماره چهارم این سری نیز اشاره کرد. او در این‌باره گفت:
خدا را شکر می‌کنم که در شماره چهارم فیلم ترمیناتور بازی نکردم زیرا این فیلم افتضاح بود!
مهم‌ترین قسمت مصاحبه آرنولد همین نکته و اظهار نظر او راجع به شماره چهارم ترمیناتور بود و باقی مصاحبه به شوخی با فرد مصاحبه کننده و سن و سال بالای آرنولد و البته بدی‌های فیلم Terminator: Salvation گذشت. ما همچنین از این مصاحبه متوجه شدیم آرنولد فقط به دو ماه زمان کافی داشت تا به فرم ایده‌آل برای ایفای نقش در فیلم برسد. هنوز نمی‌دانیم نسخه بعدی سری‌ فیلم‌های ترمیناتور که با نام Terminator: Genisys شناخته می‌شود خوب از آب درخواهد آمد یا خیر. Terminator: Genisys در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۹۴ (اول جولای ۲۰۱۵) روی پرده سینماها خواهد رفت. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده