نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی Black Ops 3 را پیش‌خرید کنید، آیتم‌های جدید برای Advanced Warfare بگیرید

اکتیویژن امروز اعلام کرد بازیکنانی که بازی Call of Duty: Black Ops III را پیش‌خرید کنند، تعدادی آیتم رایگان در Call of Duty: Advanced Warfare دریافت خواهند کرد. برای اطلاع از نوع و تعداد این ‌آیتم‌ها با زومجی همراه باشید.

2856992-0867454548-CODBO

جوایزی که با پیش‌خرید بازی Black Ops III به بازیکن‌ها اهدا می‌شوند عبارتند از یک بسته‌ی شخصی‌سازی ویژه‌ی این بازی و دو بسته‌ی پیشرفته که سلاح‌ها و ابزار بیشتری را برای سفارشی‌سازی شخصیت‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. در هر کدام از این بسته‌ها سه آیتم وجود دارد که حداقل شامل یک سلاح مخصوص، یک ابزار حرفه‌ای و یا شانس دستیابی به لوازم جدید می‌شوند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بسته‌های پیشرفته ممکن است باعث شوند که تنوع سلاح‌ها و ابزاری که از قبل در اختیار دارید دو برابر شود و یا شامل آیتم‌هایی باشند که فقط در یک مرحله‌ی خاص قابل استفاده‌اند؛ با این حال امکان فروش این آیتم‌ها برای به دست آوردن XP نیز وجود دارد.

علاوه بر این افرادی که Black Ops III را پیش‌خرید کنند، به نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی بازی روی رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان دسترسی خواهند داشت. اطلاعات بیشتر درباره‌ی نسخه‌ی بتا و زمان آغاز آن در آینده منتشر خواهد شد.

Call of Duty: Black Ops III در تاریخ ۱۵ آبان امسال برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot